1 Haziran 2013 Cumartesi

Artık Korkmuyoruz! Direnişe Devam!

Taksim'e gidelim, ne yiyeceksek yiyelim diyerek buluştuk bugün dostlarla. Yeter ki Taksim'e gidelim. Girdik farklı eczanelerden Talcid, gaz maskesi, pamuk, VENTOLİN astım ilacı aldık. Talcid'i sütle karıştırdık, gaza maruz kalırsak gözlerimizi yıkayacaktık bununla. Bu arad girdiğimiz bütün eczanelerin tıklım tıkış oldğunu söyleyeyim. Herkes gaz maskesi, rennie şurubu vs alıyordu.

Hepimiz Beşiktaş'ta buluştuk. Nasıl bir coşku, insan seli vardı anlatamam. Turist gezi otobüsleri geçerken turistler alkış tutuyor; yaşlı teyzeler yanımıza gelerek "yüreğinize sağlık" diyorlardı.

Beşiktaş'tan Taksim'e yola çıktık.

Biz küçük, marjinal bir grup değildik. Dolmabahçe'den Dağ Başını Duman Almış'ı söyleyerek akan bir insanlık nehriydik.

Amcalar, teyzeler... Artık yeter diyen herkes

Kaldırım bariyerlerini atladık, kalabalıkta herkes birbirine yardım ediyordu. Kimse taciz, kapkaç yaşamadı mesela o kalabalıkta.

Gümüşsuyu'na tırmanan Taksim'e koşan çılgın Türklerdik biz.

Gümüşsuyu'ndan yukarı akıyordu bu nehir.

Saldırı yok, taşlamak, vandallık yok. Şarkılar marşlar söyleyen, Türk bayrağı taşıyAn vatandaşlar vardı sadece.

Arkama baktım, hep geliyordu insanlar

Alman konsolosluğundan meydana çıkana kadar yüzümüz, gözümüz, burnumuz, boğazımız yandı. İşte o astım ilacı bu yanmaya çok iyigeliyor dostlar. Bilginiz olsun.

Biz gittiğimizde sivil halka şiddet uygulayan terörüst polisler meydanı boşaltmıştı. BAYRAM vardı meydanda,  UMUT vardı. BİRLİK vardı.

Kafası kıyak gençler, harikasınız!

İŞTE TEYYİP'İN MİLLETİN GÖZÜNE BAKARAK UTANMADAN, KÜÇÜK, MARJİNAL GRUP DEDİĞİ BİZ! SİZ!

Barikatlar aşılmış, Gezi Parkı bize kavuşmuştu.

İstanbul bizim, Teyyip'in değil. Gezi Parkı bizim, Teyyip'in değil. Bizler; laik, demokratik, sosyal bir hukuk devleti olmayı hedefleyen Türkiye'yi geri istiyoruz. Teyyip'in zorba yasakçı hükümranlığını kabul etmiyoruz.

Lady Charotte & Miss Judy : Her zaman omuz omuza!

Umut dolu yarınları hakediyoruz!

1. Her şey son bulsun, buraya destan gibi yorum borcum olsun Judy'm.
    Seninle gurur duyuyorum!
    Benim yapamadığımı yapıyorsun ve çaresizliğimden beni ağlatıyorsun.
    Yaz arkadaşım, yaz.
    Sen yazmasan, ben yazmasam, nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa?
    Seni seviyorum!

1. O kadar güzel ki olanlar. Herşeyden önemlisi paryiler dışı politikalar üstü, salt saf bir halk hareketi olması. Gençler, yaşlılar beraber. Fenerbahçeli genç Beşiktaşlı genç, Galatasaraylı genç beraber . Hele o meydanın tıklım tıklım hali . Ömtümde böyle şey görmemiştim. Ve parkta çimlere yayılmış o harikulade gençler. Biz dün oradayken çöpleri nasıl topladıklarını bizzat görfüm. Bu sabah tertemiz etmişler meydanı ve parkı. İşte böyle bir direniş:)
      Canım benim, sen benim kalbimde çıktın Taksim meydanına.

2. Gün bugün , birlik beraberlik günü... Her kare ve anlatımın için teşekkürler eline sağlık...

1. Gerçekten bu milletin birlik olabildiğini gördüm ya, artık ümidim var benim. Güzel günler göreceğiz:)

3. Onların tanımına göre hepimiz marjinaliz ve ben marjinal olmaktan gurur duyuyorum. Eline, yüreğine sağlık. Ankara olarak yanınızdayız. Hep birlikte güzel günlere :)

1. Teyyip'e oy vermeyen alkolik, marjinal, çapulcu... teyyip'e oy verip iki tek attıysan o sayılmıyormuş filan. zeka seviyesi bu. bize, Türk ulusuna hakarettir bu adam.
      hepimiz alkoliğiz, hepimiz çapulcuyuz allahıma bin şükür:)
      Güzel günler göreceğiz:)

4. marjinal dese yine iyi, terbiyesiz "çapulcu" diyor. senin kitlen çapulcu asıl. şu bir gerçek ki eğitim seviyesi arttıkça bunlara verilen oy düşüyormuş. yani oradaki grubun büyük çoğunluğu eğitimli , iş sahibi, bilinçli insanlar. gördük yandaşlarını, polisle birlikte döner bıçakları ile insanlara saldırıyorlardı.

1. biz çapulcuysak madımak'da oteli yakanlar neydi.