11 Aralık 2006 Pazartesi

Muzo ile Yastık Sohbeti

Bilen bilir, yıllar önce deli gibi radyo dinlerdim (bir radyo programına sürekli katıldığım günlerde) İşte en sevdiğim 2. program da Radyo D'deki Muzo İle Yastık Sohbeti idi.

Bol bipli bu gece programında Muzo'dan "follofoş karı, karabasan mı bastı?, naylon hatunlar, ben sizi donumda sallarım" gibi naçizane deyimleri öğrenip kelime haznemizi genişletmiştik.

Sonra birgün Radyo D'yi açtım, Muzo yoktu... Çok acayipti... Unuttum gitti kendisini ama aklımın da bir köşesindeydi. Ve işte nihayet Muzo'yu tekrar buldum : Radyo Tatlıses 97,7 frekansında gece 11'den itibaren, o deli kahkahasıyla Muzo on air.

Diyor ki "yanlış numarayı arayıp Muzo'yu istiyorum demeyin, küfür yersiniz, sonra muzu verirler, arkasından o'yu alırsınız..." ahahaahahahaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.