8 Mayıs 2007 Salı

Minik kara kedim Faik

Bugün Faik ile tekrar taşındık sayın seyirciler, yerimiz değişti. Kendisi kapkara sevimli bir kedi olup, kedi olduğu için yer değiştirmekten hoşlaşmaz. Ama ne yapsın, peşimde kuyruk gibi, ben nereye, Faik oraya. Kendisi bana Abdullah Baki'nin yadigarıdır. Eski şirketimde aman bütün binayı dolaştık, her katta oturduk, aynı kat içinde bile defalarca yer değiştirdik, berbat bir durumdu. Sonra başka bir işe başlayınca o da benimle geldi tabii. Faik'in ilginç bir özelliği iş kedisi olması, evde kitaplığın önünde duramaz o. Ofis masasına yakışır. Şimdi yine başka bir şirketteyim, bu sefer aynı oda içinde 3. kere başka bir masaya oturarak yeni bir rekor kırma çabasındayım :) Tabii Faik de benimle! Fakat bu sefer ofise yeni alınan koyu renk ve geniş masa benim oldu, Faik de çok yakıştı bu masaya, ama tabii ben yine onunla konuşuyorum, alışsın diye, çünkü ne de olsa o bir kedi ve kediler yer değiştirmekten hoşlanmazlar.

1 yorum:

  1. zavalli balik,
    peki baliklar sever mi yer degiştirmeyi, minik bir kuyruk darbesiyle dolaşırlar mı sessiz sessiz...?

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.