21 Ağustos 2009 Cuma

Ödülüm vardı

Fantastik arkadaşım Loreathan bana bir ödül yollamıştı dostlar :


Geleneklere göre ödülü bloguma yapıştırıp kendimle ilgili 7 ilginç şeyi yazmam gerekiyormuş, 7 günah gibi ayol , benim varlığım ilginç zaten. Neyse bakalım:
1- Japonya'ya gitmişliğim var, gitmişken herşeyi yedim, çiğ tavuk bile yedim, bol bol sake içtim, sake bardaklarını da çalıp eve getirdim, hala evde duruyorlar:))
2- Hıçkırmaktan nefret ederim, hapşırık mı hıçkırık mı deseler, hapşırığı seçerim
3- 13 yaşından beri Al Pacino'yu seviyorum, hayatımın constant'ı mıdır nedir püahahahaha
4- Telefonda konuşmayı hiç sevmem, 2 dakika konuşup kapatacaksın, aksi halde kavga çıkar. Mesaj yazmaktan da nefret ederim.
5- Mağaza gezmekten, alışverişten içim sıkılır. Böyle mağazalara gireyim herşeylere bakayım of aman hiç hoşlaşmam. Ne lazımsa gidip onu alırım. Ama internetten alışveriş beni sıkmıyor, Amazon'da saatlerce kitap arayabilirim, kitapların arasında saatleri geçirebilirim.
6- Bir şeyin en pahalısını alamıyorsam en ucuzunu alırım. Bunu da abimden öğrendim.
7- Kendimle ilgili asla anlatmadığım bazı şeyler var. Karakutu.
:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.