16 Nisan 2016 Cumartesi

Tac Mahal : Ölümsüz Aşkın Sembolü


1992 senesinde, Galler Prensi Charles ile Prenses Diana, Hindistan turuna çıktılar. Zamanında dillere destan bir düğünle evlenmiş, prensesin güzelliği ile halkın göz bebeği haline gelmiş bu çiftin, sonsuz aşkın simgesi olan masalsı Tac Mahal anıtını beraber ziyaret etmeleri bekleniyordu.


Ne var ki, 10 yıllık evlilikten ve iki yavru prensten sonra, çiftin arası düzelmemek üzere bozulmuştu. Camilla'yı seven Prens Charles, Tac Mahal'e karısıyla gitmeyi reddetti, onun yerine iş adamları toplantısına katıldı. Diana ise anıtın önündeki bankta tün yalnızlığı ve ümitsizliği ile tek başına poz verdi gazetecilere. Bu fotoğraf adeta biten evliliklerinin simgesi olmuştu.


Galler Prensesi Diana


O günden 24 yıl sonra, Diana'nın oğlu William, karısı Kate ile beraber Tac Mahal'i ziyaret etti. Annesinin seneler evvel oturduğu aynı mermer banka oturdu. Kimbilir neler düşünüyordu o an? Diana'nın meşhur safir yüzüğünü parmağında taşıyan Kate ile o bankta ikonik pozlarını verdiler. 


Bütün turun en çok beklenen, hakkında konuşulan anı buydu işte.





Bu özel günde, William ile Kate; Prenses Diana'nın ayak izlerini takip ettiler deyim yerindeyse.






Kate, Hindistanlı bir tasarımcıya ait, lacivert işlemelerle bezeli yazlık bir elbise giymiş; kulaklarına da dün Bhutan dağlarında yürürken 8 liraya satın aldığı boncuk küpeleri takmıştı.










Ben nedense pek etkilendim bu ziyaretten, bugün fotoğrafları merakla bekledim. Belki Diana günlerini de birebir yaşadığım içindir:)


Böylece bir turun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bakalım bu romantik turun ardından yeni bir royal baby gelecek mi?


xo xo


6 yorum:

  1. elbise mükemmel, ben çok beğendim. sade ve zarif. tabi bunda Kate'imizin güzellik ve duruluğunun da payı var. bak prenses mrenses dinlememiş, boncuk küpeleri takmış.afferriin kııızzz:)))) William da bu ziyaretle annesine selam göndermiş sanki. Ay bak gene hüzünlendim.Cenazesi geldi aklıma. Dianadan ziyade öksüz kaldılar diye bu 2 oğlancık için ne ağlamıştım. Tabi bunda benim de o sıralar henüz 6 yaşında bir oğlum olmasının da payı var. Analı kuzu, kınalı kuzu
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bence bütün turda giydiği enn güzel elbise bu idi, ay bayıldım:) ben de Diana'nın cenazesinde en çok tabutun arkasından yürüyen minicik Harry'e üzülmüştüm. bir de tabutta, üzerinde sadece "mummy" yazan minik bir buket çiçek vardı ya, o beni mahvetmişti :( annem de hâlâ , Harry atlatamadı der.

      Sil
  2. Ayy elbise gerçekten müthiş ve Diana'nın hikayesini bilmiyordum fotoğrafı görünce içim buruldu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle tek başına oturup kalmıştı mahsun prenses :(

      Sil
  3. "Her royal aileye üj bebek!" asdfgfdsasdfghjk
    Gönderiye sinen hüznü az dağıtayım istedim...

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.