9 Kasım 2019 Cumartesi

İKİNCİ KİTAP FUARI ZİYARETİM

Merhaba Dostlar!

Bu seneki kitap fuarına ilk ziyaretimi okumak için buraya tıklayınız : 
http://hakikimuhabbet.blogspot.com/2019/11/38istanbul-kitap-fuari-maceramiz.html

Instagramda blog yayınlarımı takip etmek için buraya tıklayınız:
instagram.com/hakikimuhabbet


Cuma günü öğle vakti işten kaçıp bir kere daha kitap fuarına gittim. Aklımda Domingo'nun o müthiş Atlas'ını almak vardı. Tabii yine aklımda olmayan bir sürü kitabı alıp eve döndüm:)

Giderken metrobüste oturdum diye seviniyordum. Meğersem Söğütlüçeşme - Avcılar metrobüsüymüş, Avcılar'da tekrar aktarma yaparak sıkış tepiş vardık Beylikdüzü son durağa. Hava da Mayıs gibi, bir kere daha hayret şaşırdım.

Fuarda öğrenci sürüleri epey kalabalıktı, içeri girip 12. Salonu aradım. Taa arkalardaymış. Buraya gelince ağzım açık kaldı. Sanki fuardan içeri bir fuar daha vardı. Devasa uçsuz bucaksız bu hangarda, çok satar yayınevleri ikinci hatta üçüncü stantlarını açmışlar. Ufak yayıncılara da burada stant vermişler. Bomboş bu salonda o kadar çok stant var ki hayret edersiniz.

12.Salon

Bu salonda Mundi Kitap'ı ziyaret ettim. Bu yayıncıdan Bence Katil Öldürdü isimli eğlenceli polisiyeyi okumuştum, diğer romanları da bana enteresan geldi. İşte aldıklarım:





Bu salondan sonra gene daha önce hiç girmediğim 4. salona gittim. Aaa, burada sahafları görünce oldukça şaşırdım, epey de kalabalıktı bu stantlar. Ben de beş parasız bir öğrenciyken Beyoğlu sahaflardan eve az roman taşımadım:)

4. salonda Tekir Kitap stantını buldum, çünkü Bobo'nun ikinci kitabı çıkmıştı :)


Bundan sonra ana salonlara geri döndüm. Oğlak Kitap stantında müthiş bir imza günü vardı, polisiye yazarları Oğlak Kitap'ta toplanmışlardı : Yaprak Öz, Çağatay Yaşmut, Ercan Akbay. Yaprak'ın ödüllü son kitabı Farahnaz'ın Çiçeği'ni yanımda götürmüştüm. Diğerlerini de oradan alıverdim:

Çağatay Yaşmut, Judy, Yaprak Öz, Ercan Akbay




Oğlak Kitap'dan Kerime Nadir'in otobiyografisini de aldım. Aşk romanları yazdığı için küçümsenen yazarımız, oldukça üretken ve çalışkan bir kadındı. Hiç evlenmemiş ve eserleriyle geçinmeyi başarmıştı. Bence kesinlikle küçümsenmeyecek bir başarı.


Yabancı Yayınları'ndan merak ettiğim iki kitabı aldım.



Unutulmuş Kızlar bir polisiye seri, beğenirsem devam ederim.

Nemesis'e tekrar uğradım, yine bir kitap tavsiye ettiler, tabii benimle eve gelmesine karar verdim :



Epsilon'dan epeydir merakla beklediğim fantastik polisiye Londra Nehirleri'ni aldım:



Can Yayınları'ından Sevgili Arsız Ölüm'ün ciltli versiyonunu aldım. Can Yayınları klasik kitaplara şahane ciltler yapmış, çok beğendim.



Son olarak Domingo'ya uğradım ve elle çizilmiş güzelim ATLAS'ı aldım. Atlas'ı özel bir poşete koyuyorlar, sağsaim eve getirebiliyorsunuz, çok hoş.





Patrick Dewitt'in yeni romanı da çıkmış:



Ama bence aldığım en şahane kitap, Domingo'dan yeni çıkan Leonardo Da Vinci biyografisiydi. Bu muazzam eseri çevirmek, kaliteli basmak ve yayınlamak müthiş bir başarı. Teşekkürler Domingo!




İşte bu kadar kitabı yüklenip fuardan çıtığımda üst geçidin yürüyen merdivenleri çalışmıyor idi! Ay o merdivenleri inleye inleye nasıl çıktım ah ah. Ama geçitte manzara ve hava mükemmeldi.

Bu seneki kitap fuarı maceralarım burada sona erdi, seneye görüşmek üzere sevgili dostlar.



xo xo

5 yorum:

  1. Çağatay Yaşmut, Kerime Nadir'in hayatı ve Atlas ilgimi çekti, Ankara'da Dost'tan edineyim kendilerini. Bobo'yu seninle tanımıştım, ilk kitabı yollamıştın bana, sayende pekçok kişi daha tanıdı şapşal Bobo'yu. 2. yi almaya gerek var mı ki, instagram maceralarının toplamıdır sanki. Sana keyifli okumalar canımcım, öperim bir de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane yeni macera var Bobo'da, onun dışında bildiğimiz internet maceraları:)
      Öperim ben de canım.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel bir fuar yazısı oldu bu senekilerde, teşekkürler, Çağatay Yaşmut okumadım hiç, Romancının Dünyası ve Atlas'ı almak istiyorum ben de. Sevgiler selâmlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kitap fuarına gidince çok kitap alıyorum ama siz beni de geçmişsiniz.Zor bir dönüş yolcuğu olmuş anlaşılan. Kitap seven bloggerlarla takipleşmeyi de çok seviyorum. Sizi de beklerim.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.