24 Mart 2006 Cuma

Sultan Serisi

Dün akşam Kabalcı'ya uğradım, çizgi film vcd'si var mı diye bakacaktım. Bir de ne göreyim? Gala Film diye bir şirket SULTAN SERİSİ sürmüş piyasaya, Türkan Şoray'ın eski filmleri. Genç Kızlar'ı aldım, hani Nihal Yeğinobalı'nın yabancı bir isimle yazdığı açık saçık ateşli bakire kızlar fantazisi. Şımarık kızlarla dolu bir sanat okuluna gelen yeni öğretmen ve bu öğretmene veresiyeleri gelen çeşit çeşit kızı anlatan bir eser. Bir kuşağa roman okumayı da sevdirmiştir bu kitap. Neyse, filmin jeneriğinde "eser ve senaryo : Nihal Yeğinobalı" diye belirtilmişti? Film de, kitap gibi Tiyatro Okulu'nda geçiyor, müdüresi de Bedia Muvahhit. Türkan sultan esmer ve ateşli Behlül (Miss bee), Hülya Koçyiğit nazlı Oya (Hindley Bell), sarışın bir kız azılı şehvet düşmanı Pervin (Prissy) bir de güzeller güzeli Süreyya (Mariana) . Kızları görmeyin, hepsi 75 kilo, olgun dolgun ablalar. Bol bol soyunup dökülüyor, sere serpe oturup çamaşırları fora ediyorlar. Türkan'la Hülya 10 parmak piyano çalarken kızlar çarliston dansı yapıyor . (Film 1963'te çekilmiş) Haa esrarengiz öğretmen Gabriel Samson rölünde tabii Ediz Hun var, adı da İskender İskit püahahahahaa. İnşallah 60 yılların başka filmlerini de yayınlarlar. Bu tarihlerde yapılmış siyah-beyaz çok güzel salon komedileri var, bayılırım ben onlara. Neyse işte bir de Donald amca ve Gufi vcd'si aldım, Miki Fare'li olanı bulsam onu da alırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.