13 Ağustos 2007 Pazartesi

Yanık

Cumartesi günü Kilyos'taki tarihi Gümüşdere Halk Plajı'na gittim sayın seyirciler. Ailecek gitmiştik, sandöviçler, meyve suları, Cuma akşamından kalma kandil simitleri ne varsa götürmüştük. Şemsiyemiz ve Kilyos'un o yumuşacık dillere destan kumlarına serecek yaygımız da vardı. Ooooh tam piknik. Yüzdük, güneşin altında kavrulduk, herşey mükemmeldi, taa ki akşam eve gidip de kollarım ve sırtımın kenarındaki o acayip yanıkları görene dek. Aman böyle birşey olamaz sayın seyirciler, bebeliğimden beri plaja giderim, böyle amele bir şekilde yanmamıştım. Kollarımın kenarı kıpkırmızı, yanıyor, sırtım Anadolu haritası gibi ortalar sarı kenarlar kırmızı oyy oyy. Çaresiz Bepantene kremi sürüp yattım iki gündür , şu anda da minik bir ejderha sırtıma ateş püfürüyor gibi hissediyorum oyy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.