28 Aralık 2010 Salı

Ezel Strikes Back

Yine çok zevkli bir Ezel bölümü izledik dün gece dostlar. Hem genel havasıyla dizinin hem de baş karakterin (Maserati:))) geri döndüğü, olayların biraz daha açılıp herşeyin yine belki göründüğü gibi olmadığı bir bölümdü. Ben de uzun uzun notlar aldım ki yazayım size ama notları yanımda getirmeyi unutunca, yazı da hayal oldu. Eğer gözlerim iyi durumda olursa akşama, yoksa artık yarın sabaha yazabilirim:((

Bugünlük kısa bir özet geçelim :

Spoiler


Dün akşamın ilk mevzusu, Yakışıklı Serdar'dan alınan intikam idi. Herşeyi başlatan, en iğrenç oyunu kuran, sonunda Mert'i çiğneyerek öldüren adam, ilk kez Ezel'e neyi nasıl yaptığını iyice anlattı. Bilmediği, bu anlattıklarını kızının da dinliyor oluşu idi. Sonunda Ezel babacığı Eyşan'ın merhametine bıraktı. Acaba Eyşan gerçekten babasını vurdu mu?

Bir diğer hikaye de Yusuf Eğir'le savaşan Ezel ve Dayı'nın Yusuf'un silah ihalesine taş koymaları idi. Maserati ve yeni takım elbiseleri ile ihaleye oldukça havalı bir giriş yapan Ezel de, ilk sezondaki havasına geri dönmüş oldu. Ezel'in bu girişi esnasında Yusuf Eğir'in göt olmasına Cengiz'in neredeyse mutlu diyeceğim bir ifade ile sırıtması ise benim en çok dikkatimi çeken şeydi. Ya bak kaçtır diyorum, bu Cengiz hain değil galiba, kritik bir anda aslında Ezel'in yanında olacak.

Dizide nihayet Ezel-Eyşan aşkının bittiği, Ezel'in Bade'ye aşık olacağının sinyalleri de verildi de rahatladık, bu Allahın cezası lanetli aşktan hayır gelmeyecekti ve içimizi bayıyordu zaten.

Ali ve Azad ile iyi bir ekip oldular ama Ali "arkadaş kalalım" dedi Azad'a.

1974'deki hikayede ise, Dayı'nın aslında godoş olmadığını gözümüze soktular, Ramiz Kenan'ın Selma'yı ne kadar çok sevdiğini görünce Selma'ya "unut beni" dedi. Bu sahneler yine film tadında pek lezizdi.

Spoiler

İşte dün akşam kısaca bunlar yaşandı. 

4 yorum:

  1. yakaşıklı serdar büyük patladı ama :)) ben itiraflara başlamadan önce eyşanın karanlıkta beklediği tahminin de bulundum evdekilere, sonra eyşan çıkıncada çocuk gibi sevindim,, niyeyse :)))
    ezel süper döndürdü ama kurulmuş tuzağı.eyşana karşı kötü duruma düşücekken babacığını öldürerek, babacığını eyşana öldürttü,, müthiş bir hamle. tabi cengiz ve istemeden de olsa şebnemin katkıları ile..

    şebonun kolundaki izlerle ilgili bişeyler dedi ezel abi ama, başı sonu doğru ortası yalnış die. pek anlamadım orasını? izlerimi kastedti cengizimi?? ilerde bağlıycaklar belkide o kısımları..

    ya bu bade hatunu çözemedim ben bir türlü:) tesadüfenmi gelmiş yoksa bi amacı mı var? emin olamadım.. ama dün şunu kesin anladım,biri adına çalışmıyor bade,profesyonel değil,belli bir taktikle gelmemiş, varsa eğer kendi davası var sadece.. bakalım, meraklardayım:))

    YanıtlaSil
  2. Alkım ne demek niye, Ezel'de bir ters köşe yakalamışsın süperrrrrr. valla benim aklımın ucuna bile gelmemişti:)) evet bu kadar olay, ihanet intikam olan bi hikayede birilerinin ölmesi lazım ve babacık'ın ölmesi de iyi oldu. Salih Kalyon giderayak süper döktürdü yine.

    o şebo hikayesini ben de pek anlamadım, nasılsa bi flaşbek ile anlatırlar ilerde:)))

    bade'yi çok sevdim ben, oh bizi Neyşhaann - Hömerrimm aşkından kurtaracak. Kesin hikayeyle alakalı biri çıkacak artık güvenlik görevlisinin kızı mı, Selim Uğurlu'nun yeğeni mi, göreceğiz.

    YanıtlaSil
  3. selim uğurlu (serhat kılıç) dedin ya hani, kenanın abisi. o hiç olmamış o role yaw. en azından benim açımdan olmamış. ben o adamı görünce başlıyorum gülmeye:) arada bir tv yi karıştırırken heberlere denk geliyorum türkmax da. orda haber seslendirmelerini yapıyor,birde spor haberlerini sunuyor, inanılmaz komik bi konuşma şekliyle:)) o yer etti kafamda, dizide görünce hiç inanasım gelmiyo adamın yaptığı role:)))
    şekil 1-A: http://vimeo.com/17680334

    YanıtlaSil
  4. aaaa izlemeyeyim o zaman, çünkü pek beğeniyorum kendisini o rolde:)) aman ağzımızın tadı kaçmasın:)))))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.