8 Şubat 2015 Pazar

Akdeniz Hatay Sofrası'nda Kahvaltı Ziyafeti

Cumartesi sabahı erkenden kalkmamızın yegane sebebi olabilirdi, o da müthiş bir kahvaltı beklentisi. Kızçeler ekibi, bir fire ile Beylikdüzü'nden, karşıdan ve Bebek'ten sabahın erken saatinde yollara dökülüp Aksaray'da buluştuk, hep bu gırtlağımız belasına dostlar! Karşıdan gelen Seval'le Mecidiyeköy'den metro ile Yenikapı'ya gittik. Yenikapı istasyonu devasa bir yer, Marmaray, Havaalanı metrosu ile bizim Hacıosman metrosu burada birleşiyor. Biz Havaalanı metrosuna binip hemen bir durak sonra Aksaray'da indik. Yukarı doğru, Historia AVM'nin hemen yanında AKDENİZ HATAY SOFRASI bulunmakta. Geçen sene burada yemek yemiştim ve tadı damağımda kalmıştı. Bu sefer epey meşhur açık büfe kahvaltısını hep birlikte deneyecektik.


Akdeniz Hatay Sofrası

Rezervasyon yapmıştık ve yerimiz üst katta idi ama şansımıza hemen açık büfenin önünde bir masa boşalınca oraya çöreklendik. Açık büfe inanılmaz zengin ve yöresel lezzetler ve beklenmedik güzellikler ile dopdolu idi :

Abagannuç
Kömbe
Humus
Muhammara
Acılı Sörk
Mutebbel
Arap Köftesi
Menengiç
Bakla Ezmesi














Yediğimiz her şey çok lezzetliydi. Ispanaklı börek, köy tereyağı, petek balı, çeşit çeşit doğal reçeller... İncir reçeli harikulade idi. Fırın sütlaç muhteşemdi. Şam tatlısı enfesti. Kahvaltının içine düştük dostlar, hem midemiz hem ruhumuz doydu. Hararetle tavsiye ediyorum, gidin. Kişi başı 29 TL. Rezervasyon yapılıyor.


Kahvaltıdan sonra biraz yürümek üzere kendimizi Horhor sokaklarına attık. Hava birden bire dönmüş, buz kesmiş, kara bulutlar gökyüzünü kaplamıştı.




Aslında şu bir pazarını gezmek istemiştik ama kapalıydı. Biz de Fatih'e tırmanıp dolmuşa bindik ve Beyoğlu'na geldik. Az da olsa yürürken içimiz titremişti soğuktan. Midpoint'e çıkıp hemen birer kahve içtik.


The Kızçeler:)




İyice ısındıktan sonra Terkos Pasajına dalıp sağı solu karıştırarak ganimet aradık. Ben 2 tane buldum:


Kraliyet tişörtü+

Star Wars tişörtü

Terkos torbalarımızı yüklenip bu sefer Mango'ya girdik. Epey her katı gezdik. Özellikle outlet katından iyi ganimet düşürdüm:





Tüvit ceket çok güzel, kumaşı ve rengi ile tam bir kelepir idi:



Ve de bu cicik çanta:




Mango'nun arka tarafındaki merdivenlerden inerken ise şu harikulade manzarayı gördüm. Bayıldım.

Istanbul

Burası Galatasaray Lisesi mi?






Saatler süren alışverişten sonra artık çok yorulmuştuk ve akşam da olmuştu. Biz de torbalarımızla bohçacılar gibi House Cafe'ye gidip soluklandık. Mümkün değil gibi görünse de acıkmıştık. Ben beğendili köfte yedim, beğendisinin içine gömülesim geldi:

Beğendili köfte


The House Cafe

The House Cafe

Dostluk ve muhabbetle dolu harika bir gündü. pek güzel şeyler yemiş, üstelik alışveriş de yapmıştık. Mutlu mesut evlere dağıldık. Bakalım bir sonraki Kızçeler buluşmasında bizi neler bekliyordu?

xo xo




3 yorum:

  1. :))) ukla handan geldii hanım
    sörk değil sürk
    ahahha
    günaydın, afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh o sörk'den emin değildim zaten, fotoğraftan okuyamamıştım:)))

      Sil
  2. ukla ne ya ukla ne ukalaaaa

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.