18 Şubat 2009 Çarşamba

Kısa kısa

Ranini'nin kısa kısa formatından yazayım dedim ben de:)

***Accessorize full yeni sezonu açmış, %70 indirim bitmiş gitmiş. Yeni sezonda düdük kadar cüzdanlar 40 Lira, rahat mısınız siz beaa demek istedim mağazada. Sustum. Çünkü aslında akşam çıkarken şöyle çapraz takılabilecek, ufak, ama gerekli şeyleri sığdıracak kadar hacimli bir çanta istiyorum. Mango'da var bir tane, hani tepesi babaanne cüzdanları gibi toplu çantalar var ya, clutch bag, o model, ince zincirli... O olabilir.

***Lego Star Wars oyunu, Hadsizciğimin deyişiyle güzel götümüze girdi. Bu ukala oyunu oynamak için çok özel bir grafik kartı gerekiyor imiş. Ayol benim laptopum, bu oyundan daha sonra çıkmış gelişkin oyunları gayet oynatıyor, bu lavuk oyun özel ekran kartı istiyor. Hay bin kunduz. Sonuçta bu eğlenceden mahrum kaldım, onun yerine The Godfather oyununa başladım. Aman bunun da klavye kontrolleri çok zor, arabalı bölümde bütün Little Italy'i çiğnedim , nüfus kalmadı mahallede. Sonracığıma Luca Brasi'nin suikastçilerini harcadım, ortalık kan gölüne döndü :)))

***Lady Charlottecuğum ile çay içerken tipiye yakalandık geçen akşam. The Marmara'nın önünden taksilere dağıldık, dedim ki adama sahilden gidelim, o siktiğimin Etiler'i Uludağ'a dönmüştür... Yok dedi abi, yollar temiz. Zincirlikuyu'ya çıktık ki, ortalıkta göz gözü görmüyor; bir karış kar. Etiler desen trafik sıkışmış, tipi felaket, millet gitmiyor... Ulan sanki ilk kez kar yağıyor İstanbul'a, bu kadar herif ilk kez araba kullanıyor, hey gidi ! Neyse, Bebek'e indik karla kaplı meşhur yokuştan, tabii tropik iklim hüküm sürmekte idi burada:))

***Ya ben Nokia N85 almak istiyorum

***Ofiste sürekli I Want to Break Free diye böğürmekteyim, aaa herkesin diline dolandı, pek de güzel oldu. Her akşam 5'te, I Want to Break Free üzeri Radio Gaga ile bir kaç dakika mola verip coşuyoruz

***Haftasonu Bakırköy'de çok korkunç bir falcıya gidecektik ama hastalanmış kadın, gidemiyoruz. Korkunç olmasının sebebi, kadın çok net birşeyler söylüyor dediler, ben de dedim ki, ayaklarına baktınız mı, ters mi düz mü? Hahahahaaa, korktu herkes şimdi.

***Bu haftasonu sanırım Mojo'dayım, sabaha kadar dans! Lady Charlotte ile Zekish de yaşar konserindeler tıngır mıngır :)))

***Bu aralar macera yaşamadığım için çok ot oldu günlüğüm.

***Bu aralar ne okuyayım bilemiyorum, kitap tavsiyesi verin bana dostlar. Şöyle akıcı, macera, casusluk, aşk... Allah ne verdiyse olabilir içinde . Korku da olabilir. Çok korkunç olsun. Hadi bakalım bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.