27 Şubat 2009 Cuma

evlere şenlik, beni MİMlediler

Biricik bağımlılık yapan komşu bloggerımız Hadsizin Başkanı beni mimledi dostlar. Yani sanırım sobelemek gibi birşey. Bana forward ettiği mim, sevilen blog özellikleri nedir?

Şu hayatta kendi blogumdan başka okuduğum 2 tane blog var, biri Hadsizin Başkanı, diğeri de Ranini Manini . Çok akıllı, güzel ve harika bu iki kadının ortak özellikleri, laflarını esirgemeden, eğilip bükülmeden , söyleceklerini açık seçik ortaya koymaları. Yani benim için sevilen bir blog zeki, samimi ve cesur olmalı demek ki.

Sonracığıma dahi anlamına gelen de'nin, soru eki mi'nin ayrı yazılması gibi ölümcül mevzular benim için çok önemli. Öyle hayatında kitap okumamış, Türkçenin yazılışından bihaber bloggerları ben kültürümle, 10 cilt Aziz Nesin külliyatımla döverim... "çukulata", "olucak", "yazıcam" "bende" "öylemi" ayayayay içime daral bastı.


Bir de biz Real Fiesta'yı bir avuç arkadaş eğlenmek için yazıyoruz, sonuçta bir blogger kendiyle eğlenmeyi de bilmeli, ben Ranini'yi ve Hadsiz'i bu yüzden de çok seviyorum.

Şimdi bu mimi bir başka bloga forward etmeliyim, ve fakat Hadsiz çoktan mimlendi, Ranini de ağır abladır, böyle şeylerden hoşlanacağını sanmam. O yüzden bu mim zinciri burada kopuyor mu nedir, oy oyyy

4 yorum:

  1. Yaaaaa, paçççoz karılar, insan biraz yorumları okur de cevap yazar beeea, var ya varsa yoksa yiyin, için, gezin, eğlenin!!! :))) O dolmaları lüpletirken iyi de kızııııım yaz geliyoooo heeee... Bak bakarsan Buckley, bakmazsan Recep İvedik olur, sonra da bütün yaz "Ayyyy niye paçççoz heriflerleyim bu kaliteme rağmen" dersin beeea!!! :))) Bi daha, rejimden çıktığını görürsem, jumbo boy çantalarımdan birini hatta ikisini ağzına tıkarım senin heeee :=) Ayyyy, günün ikinci mi yoksa üçüncü mü şarlamasıyla da kendime geldim beeea... Hadi öptüm sizi bebekler...

    YanıtlaSil
  2. uyyy biz bu gece de alemlere akıyoruz, oburella mode on, sonra yazın ağlayarak neden benim genç ve taş gibi bir hunk'ım yok diye sana geleceğim bebeğim...

    ne oldu bize iştahımız açıldı, günler uzadı ondan mı diye de iyice saçmalayayım :))))

    YanıtlaSil
  3. JudyCannnnnn dur etme eylemeeee.... kıyma kendine. Bak 10 kilo gitti. Kaldı 7. Sıkı dur vakko ben geliyorummmm.

    YanıtlaSil
  4. iltifatlarınız için teşekkür ederim. dünyanın en hafif kadını olup ağır abla gibi görünmeyi beceriyorum ya, bana karada ölüm yok.. oysa aylardır, "allam noolurdu biri beni mimlese?" diye sorup duruyorum kendi kendime ;)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.