6 Şubat 2009 Cuma

hoş bir akşam

Dün akşam işten çıkıp Profilo'ya gittik sayın seyirciler, salata yemeye tabii.

Ben ızgara hindili salata yerken öbür paççozun başkanları çıtır hindili yediler yine. Yemekten sonra Deniz'le ben D&R'a gittik, diğerleri de Mango'ya son talana gittiler. Neyse işte D&R'dan Deniz'e Alacakaranlık - Yeniay - Tutulma serisini aldık, ben Alacakaranlık'ı kontrol ettim ki, kesintili baskısı olmasın. Biliyorsunuz, benim Kitap Fuarından aldığım Alacakaranlık'ın İTİRAFLAR bölümünün yarısı yoktu, gidip Amazon.com'dan 4 kitabı birden alıp orijinalinden okuyup rahatlamıştım.

Kendime de Queen'in 1986 yılında Wembley Stadında verdiği harikulade konserin dvd'sini aldım. Allahım Freddie ne kadar muhteşem, nasıl incecik, enerji dolu ve melekleri kıskandıran sesiyle şarkıları söylüyor... Ah be, keşke o HIV testi negatif çıksaydı, ah Freddiecik...




Tabii sadece Freddie değil, grup bütün olarak mükemmel. Sanırım ben bu adamların beraberliklerindeki akılalmaz uyumu,kusursuz  uyumlarını, bir grup arkadaş olmalarını çok seviyorum. 4 aging Queens....

Bir de 10 liraya The Gotfather The Video Game aldım, Corleone ailesine katılıp babaları alabileceğim harika bir oyunmuş arkasında yazdığına göre. Eh bu kadar ucuza bulunca aldım, bakalım hafta sonu Godfather olabilecek miyim dostlar...


Gecenin devamında saatlerce Starbucks'da açık havada oturduk, kahve içip muhabbet ettik, ben sadece bir espresso içtim heee, öyle kremalı falan şeyler içmedim :) Sonracığıma, küçük Ayfer'e hayat bilgisi dersleri verdik, aydınlattık arkadaşımızı bir takım konularda, çok eğitici ve öğretici bir gece oldu:)))


işte öyleyken böyle sevgili günlük, şimdi cumartesi programı yapmaya çalışıyoruz, İkea'ya mı gidelim, kahvaltıya mı gidelim, Bakırköy'e falcıya mı gidelim, yoksa ben lazer epilasyona mı gideyim, ay bilemedim ... Fakat yarın akşam La Capitana'da doğumgünü partisinde olacağız , bakalım ne muhteşem bir mönü ile karşılaşacağız sevgili seyirciler. Merakla bekliyoruz.

2 yorum:

  1. geçen gün queen şarkıları ile ilgili nasıl kabus gördün beyaw?

    YanıtlaSil
  2. O gece benim ateşim vardı o yüzden kabus gördüm. Rüyamda Freddie ölüp Queen dağıldıktan sonra bütün şarkılar böyle etrafa saçılmış ve benim toplamam gerekiyor idi Queen diskografisini. Sabaha kadar şarkıları topladım, bir türlü bitiremedim, öf kabus işte, böyle acayip birşeydi. Yoksa Queen candır.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.