5 Mayıs 2010 Çarşamba

Tatavla günleri

İşte Dürümcü Sedat'a, Birmilyoncuya, metrobüse, Perpa'ya ve esnaf lokantasına veda ederek Okmeydanından ayrıldık ve Tatavla mahallesine taşındık dostlar. Bokmeydanını terketmeden önce dünyanın en çirkin binası Perpa'daki Koçi'de kendimize ziyafet çekik. Zaten sanırsam aşçıbaşı bana aşık olmuştu, hergün bizim tabaklar ikramlarla dolu olarak geliyordu, çaylar tatlılar gırla gidiyor, sarmalar masamızı süslüyordu,  ay şiştim bitek salata yiyeyim desen, salataya zeytinyağlı dolmalar saklayıp yolluyordu aşçıbaşı :)))) Mezgiti de süperdi. Mantarlı piliç bifteği, ıspanaklı tavuklu krepi... hepsi lezzetli idi


Sonracığıma Birmilyoncuya veda turu yapıp 2,5-3,5 liralık kopye oyunlardan aldım dostlar. Kopye mopye ama gayet oynanıyor. Tabii benim takoz grafik özelliklerini destekliyorsa. Son günlerde The Tudors gizli obje bulma oyunu ve  Harry Potter and The Chamber of Secrets oyunuyla çok eğlendim mesela. Sürekli büyü yapıp Hogwarts'ın gizli saklı köşelerini keşfetmek oldukça eğlenceli idi.

Ama ayrılığın en acısı Dürümcü Sedat Ustayı bırakmak oldu. Son gün gidip gözyaşlarıyla duble urfaya, lavaşa, salataya gömüldük dostlar.


Yeni taşındığımız Tatavla mahallesi ise gayet canlı ve güzeldi. Tabii bizim şirketin bulunduğu son durak civarı en döküntü yeri buranın. Ama biraz yürüdün mü ortam düzeliyor, caddenin iki yanı şahane mezeciler ve içki dükkanları ile dolu. Mesela öğle arasında marmaris büfede dilli kaşarlı yiyip sonra da yürüyüş yapmak çok zevkli oluyor. Yolun iki tarafında ara ara eski ve güzel binalar göze çarpıyor. Sizler için hemen birinin fotosunu çektim. Zamanla diğerlerini de çekerim.


Akşam iş çıkışı tıngır mıngır Osmanbey metrosuna yürüyoruz. Cadde hep hayat dolu.  Yolun sonunda minik bir pasaj bile var. (İçinde işe yarar bişey bulamadık ama olsun:)) ) Şimdilik işler yolunda görünüyor. Yeni keşfettiğimiz muhteşem lokantaların postlarını yapmak umuduyla şimdilik hoşçakalın benim canımdan çok sevdiğim izleyenlerim.

xo xo

4 yorum:

  1. Öğle tatilinde dürüm yemek farz oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Akşamları Osmanbey metrosunda karşılaşma ihtimalide var yahu! sevindim valla :)

    YanıtlaSil
  4. inşallahh şekerimmmm. ayrıca şahane meze evlerinden birinde de karşılaşabiliriz, ne güzel şey onlar öyle yafuu

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.