28 Mayıs 2010 Cuma

Param varsa aklım yok mu zannettin?

yoksa şairin dediği gibi , rejim yapıyorum diye çirkin yemekler mi yiyorum zannettin?

İşte göbek salatam vardı:



Sonra 1 dilim ekmek hakkım vardı öğlen, şu pidelerden birinin birazını yiyebiliyorum yani:


ya da ekmek yerine 1 kase çorba


Yemek olarak da yanında pilav, patates olmadan bir porsiyon döner yedim bugün ammaaa , o kadar açtım ki, dönerin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum hahaahahahah

Akşamları da evdeki yemekten, işte 2 dolma+yoğurt ya da sebze, baklagil filan yiyebiliyorsun.

Spora gittiğim akşamlarda ise diyetisyen 1,5 saat önce yememi istedi, mesela dün akşam kurrru fasülye yedim yandaki minik büfeden.



Akşam beşte 2 meyve veya bir gofret yiyebilirimmm. Tahmin edersiniz ki, günün en mutlu anlarından biri bu oluyor :))) Akşam 2 meyve hakkım daha var, onu da mesela 2 kaşık dondurma ile değiştirebiliyorum.


Yani etiket aldatıcı, rejim yapmak ızdırap değildi, Seval'le beraber yaptığımız için de ve kendimizle çok dalga geçtiğimizden inanılmaz eğlenceli olduğunu bile söyleyebilirim. Hergün de Kurtuluş Caddesinde yarrrrım saat yürüyoruz, sonra akşam çıkışta Mecidiyeköy'e kadar daha yürüyoruz, bence iyi gidiyor yani.

Yarın kontrole gidiyoruz, bakalım göreceğiz, kilo vermiş miyim:))))

xo xo

2 yorum:

  1. yavrııımmmm kıyamaaammmm, senin sofraların böyle zayıf mı olacaktı ühüüüüüü :)))

    YanıtlaSil
  2. sorma yıvrımmm bi kofrete kurban oluyoruz püahahaahahah

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.