24 Aralık 2007 Pazartesi

Prag Maceraları

birkaç güne yazıyorum Prag maceralarımızı

sıcak şarap içerek gezdik eksi beş derecede Prag'ın arnavut kaldırımı yollarını

19 Aralık 2007 Çarşamba

Arkadaşlar , şşt arkadaşlarr!

Nihayet iş bunalımını atlattık ve bayram tatiline kavuştuk dostlar
Ve bayramda Prag'a gidiyoruz, yani dönüşümüzde Real Fiesta seyyahlarının yepyeni bir macerasını okuyabileceksiniz. Ne esaslı kızlarız biz yahu! yakında dünyanın çevresini de döneceğiz işe görün bakın!

Neyse işte bu arada bugün bankada kuyruk bekleyip Yurtdışı Çıkış Harcımı yatırdım. Artık havaalanında ödemiyormuşuz o harcı. En son uygulamada pulu alıp pasaportumuza yapıştırıyor idik. Şimdiki halde pul falan yok. Bakalım ne çıkacak bunun ucu. Bu kadar SALAK bir uygulama herhalde bizim memlekete özgü! Yurtdışına çıkmak neden bu kadar külfetli , neden??? Pasaport bir servet, uçak bileti servet! Bir de bankaya para yatırıyorum, gerzek bir durum ya! Neden Allahın yarattığı bu en güzel memlekette insan olmanın değeri yok, neden ! Neden bu güzel ülkenin tadını çıkartamıyoruz neden! Paris neden o kadar güzel sakınılıyor da , İstanbul neden tecavüze uğruyor? Londrada tube var, biz pis kokulu otobüslerde tıkış tıkış! Ooof! Gidiyorum ben Prag'da 4 gün sarhoş gezeceğim, herşeyi unutana kadar...




15 Aralık 2007 Cumartesi

Çok yoğunuz çok işimiz var

her gecenin körüne kadar çalışmaktan kayışı kopartmış idik

çok yoğunuz çok işimiz var çok acilll

7 Aralık 2007 Cuma

ooohhhh

Yine gecenin onunda işten çıkıp eve gelmiştim ki, bir de ne göreyim, anneciğim bir servis tabağı mercimek köftesini yapıp bırakmış. Eh ben de bi büyük bira açarak (yakışırrr) Hatırla Sevgili'yi izlemeye koyuldum ama tabii uyuz Ayla intihar ettiği için mıymıntı Yasemin ile sersem Ahmet evlenemediler. Yeter artık kardeşim , senaristler size sesleniyorum! Bu şapşalları bir an önce everip ayak altından kaldırın. Valla bu dizideki tek adam Necdet, buraya yazıyorum. O saçlar, o üç parça yelekli takım falan ne öyle ayol? Peehh! Artık Necdet'i izlemek,mümkünse kendisine online bağlanmak istiyoruz, püahahahah.

Hülasa, Hatırla Sevgili, ilk sezonu kadar olmasa da, kesinlikle tek izlenesi dizi, ancak dönemsel ayrıntılara ilk sezondaki özenin gösterilmesi gerekmekte. Bir de acaba Seksenli yılları da görebilecek miyiz bu dizide? Ayol benim uzmanlık alanım ! Merakla bekliyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...