3 Temmuz 2006 Pazartesi

londra'da antalya sicagi

derece 33!!
ben buranin sicagini hic gormemistim.sicaktan bayiliyorum.
sokaklar sahil yeri gibi. bikini ustleri ve sortlarla guzel kizciklar dolasiyor sokaklarda.
meydanlardaki havuzlara ayaklarini sokuyor insanlar, bana yurdum insanlarini hatirlattilar.
demek medeniyet ulkesinde de oluyormus boyle seyler. bir bize ait degilmis. her turlu kotulugu kendi ulkemizde arama hastaligindan ve yabanci hayranligindan dolayi yere goge koyamadigimiz insanlar sadece birer insan iste, senin gibi benim gibi.
su asagilik kompleksinden ne zaman kurtulacagiz acaba.
sicak derken nereye geldim.
basima vurdu galiba sicak hava.
havuza gidecegim simdi 1 pound odeyerek. memlektimde kapisindan basimi uzatamadigim, milyarlarca lira uyelik aidati isteyen kluplerin buyuk kuvetlerine burada girecegim.
adaletsiz ulkemin zavalli insanciklari, sahilde, bogazda donlariyla denize giriyorlar diye asagilanan caresiz yurdum insanlari. bu halleri onlarin sucu degil ki!!
kimin suclu oldugu asikar.
egitime, sanata ve bilime deger vermeyen bir memleketin, yurtdislarinda ikinci sinif insan muamelesi goren insanlari. Ataturk'un cocuklarinin geldigi durum. Senelerin politikalarinin mutsuz meyveleri insanciklar.
uzuluyorum hem de cok. bulundugumuz bu ic karartici duruma. sadece parasi olanin insan gibi yasadigi, digerlerinin ise hicbir guzellikten faydalanamadigi bir ulke.
bir havuza, bir etkinlige, bir konsere gidemeyen insanlar.
mutsuz, caresiz, sahipsiz...

iyi seyler yazayim dedim ama olmadi yine.
belki bir dahaki sefere
sicak 33 derece
gorusmek uzere

tuzsuz deli bekir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.