Madrid Madrid yine Madrid

İşte birkez daha güzel Madrid kentiydeydim sayın seyirciler. Ne maceralar yaşadım inanamazsınız. Otelim Plaza Santo Domingo'daki müze oteldi. Ufak, pembe duvarlı, çok rahat ve duvarları şahane tablolarla dolu idi, ömrümde böyle sevimli, sanatsal bir otel görmemiştim. Otelin karşısında OSKAR KAFE vardı, her akşam sekizde fuarda işimiz bitince otele dönüyor, sonra İspanyol adetlerine göre saat gece onda, onbirde yemek yiyorduk. Garson böyle Meksikalı tipli, sevimli bir gençti. Biranın yanında zeytin, cips falan taşıdı durdu bize. Bu kafede soğuk ispanyol omleti tortilla ve Endülüs usülü kalamar yedim, tadı damağımda kaldı. Bir gece de Plaza Mayor'da deniz mahsullü paella yedim, cennet taamı gibiydi. Yemekten sonra Madrid gecelerinde alemlere aktım. Hava sıcacık , insanlar genç, güzel ve medeni, İspanya o kadar konukseverdi ki, Madrid kalbimde İstanbul'dan sonra 2.şehir oldu benim için, Barcelona'yı geçti.



Alemlere akarken öncelikle Joy Eslava'ya gittik www.joy-eslava.com Burası biraz avangard tarzda, tarihi bi tiyatro sahnesinden kulübe dönüştürülmüş, uçuk bir mekandı, sabaha karşı sahnedeki dj'in etrafında deri kıyafetli yarı çıplak kızlarla bi adam belirdi ve dans etmeye başladılar, çok uykum geldiği için devamında ne oldu bilemiyorum.

Bir başka beğendiğim mekan da Palacio Gaviria idi. Burası da antika bir saray, böyle muazzam mermer merdivenlerden çıkarak saraya giriyorsunuz, ama her odasında ayrı bir tarz müzik çalıyor, biz latin odasında dansettik, harikuladeydi.

Fakat benim için en güzeli şu oldu : metroda aktarma yaparak 9 nolu hattın son durağına gittim, Herreira ortega mı ne, böyle hiç bilmediğim, binalarla dolu bir yer. Yoldan geçen kızlara Akira Comics'i sordum, onların söylediği yoldan yürüdüm yürüdüm, başkalarına sordum , ama ispanyolca bu muhabbetler, püaahahaha, veee buldum dükkanı. Ve "La Rosa De Versalles" yani Lady Oscar'ın manga tarihini değiştirmiş olan 5 ciltlik romanını aldım sayın seyirciler. Bunun için de o mükemmel metro hattını kurarak şehrin ucuna rahatçacık gitmemi sağlayan Madrid Belediyesi'ne teşekkürü borç bilirim. Püaaahahahaa

Yorumlar

  1. madrid yolları taştan , sen çıkardın cudiyi baştan
    lady oscar bahane
    ykarıda anlatılmayan muhabbetler var ki şahane...
    charlotte der ki
    hayat kısa , yol uzun
    falan filan ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar