3 Temmuz 2007 Salı

Kiki'nin Teslimat Servisi

Haftasonu çok güzel bir anime seyrettim sayın seyirciler, Miyazaki ustadan Kiki'nin Teslimat Servisi. Kahramanımız Kiki 13 yaşında bir cadı kızı. 13'üne geldiği için kendi ayakları üzerinde durması gerekiyor ve süpürgesine atlayıp kendini ispatlayacağı bir şehir aramaya başlıyor. Yanında da minik kara kedisi Jiji var, o kadar sevimli ki :

Kiki, deniz kenarında çok güzel birşehre yerleşiyor, böyle Lizbon, Napoli tadında bir memleket burası ve uçma yetenepini kullanarak bir acele teslimat servisi kuruyor. Filmin sonunda da yeni arkadaşlıklar kurup heyecanlı maceralarayelken açıyor. Gerçekten çok eğlenceli ; insanın içini açan bir anime bu. Miyazaki ustanın ellerine sağlık.

4 yorum:

  1. merhaba,
    animelere ben de bayıldığım için blogunu özellikle sıkı takip ediyorum. Ben de yeni bir anime keşfettim. Ama benimki dizi şeklinde 23 bölümden oluşuyor. İsmi de Full Metal Alchemist. O da çok güzel. Hele tiplerin tepkileri süper :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    animelere ben de bayıldığım için blogunu özellikle sıkı takip ediyorum. Ben de yeni bir anime keşfettim. Ama benimki dizi şeklinde 23 bölümden oluşuyor. İsmi de Full Metal Alchemist. O da çok güzel. Hele tiplerin tepkileri süper :)

    YanıtlaSil
  3. Full Metal çok meşhur ve çok sevilen bir anime, ben de seyretmek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. öyleymiş ya evet. bizdeki cd 23 bölümmüş meğer. aslında 51 bölüm müymüş neymiş. hatta bir de film yapmışlar son olarak. biz en son 26. bölümü seyrettik. baya da heyecanlı geçiyor :)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.