2 Nisan 2009 Perşembe

MİM manyağı oldum ayol

Hadsizciğim sağolsun yine mimledi beni dostlar

Bu seferki mim de hakikaten evlere şenlik : Eğer erkek/kadın olsaydınız (yani kadınsan, erkek olsaydın vice versa konu işte) 5 tane hayatta yapmam ve 5 tane kesinlikle yaparım dediğiniz şeyler nelerdir?

Yaa ben erkek olsaydım herhalde Freddie Mercury gibi muhteşem bir adam olurdum :

Bu kadar yaratıcı, büyüleyici bir enerjiye sahip ve bir stadı hıncahınç dolduran yüzbinlerce insanı karizmamla dövecek; nefes alışlarına el çırpışlarına kadar hakim olabilecek kadar etkileyici olmak isterdim. Acaba gay de olur muydum? Onu düşünüyorum, yoksa önüme gelen karıya çakar mıydım?? Amanınnn, ulan 2 saniyeliğine kendimi erkek yerine koydum anında ayıya döndüm, iyi kadınım ben Allahım, şükürler olsun.
1-) Erkek olsam kesinlikle lise ve üniversite yıllarında, yırtık blucinli, Guns n Roses tişörtlü, kurukafa yüzüklü, converse papuçlu eli sikinde rocker tiplerden olurdum. Belkim dövme yaptırırdım, garage band kurar Queen ve Guns n Roses coverları söylerdim. Sırtıma partal postacı çantamı takar interrail'de sürünmeye giderdim. Hayatta takım elbise merakım olmazdı. Ancak düğünlerde falan giyeyim diye iki tane iyi takımım olurdu.

2) Çok entelektüel bir adam olacağım için, kesinlikle kızlara "küçükhanım o dudakları Hacı Bekir'den mi aldınız" gibilerden hoş şeyler söylerdim , hayatta ayılık yapmazdım. Hayatta sakalım bıyığım olmazdı. Güleryüzlü, esprili olurdum. Herhalde yani, ne bileyim, ne zor mim bu beeee.

3) Converse döneminden sonra kesinlikle ayakkabılarıma çok özenir, Camper ve muadili papuçlar giyerdim, hayatta yamuk yumuk spor ayakkabılar giymezdim 30 yaşında. Ama blucine devam eder, slim fit gömlekler giyerdim.

4) Hayatta evlenmezdim. Kesin ya önüme çıkan her güzele çakar ya da gay isem her yakışıklı herife verirdim.
5) Hayatta kısa kollu gömlek giymezdim. Ama giydiğim gömleklerin kollarını dirseklerime doğru kıvırır, edeleli kollarımı sergilerdim. Kesinlikle flip flop giymekten gocunmazdım.

Ay valla bu kadar yazabildim, erkek olmadığım için de çok memnunum.
Bu mimi Real Fiesta ekibine forward ediyorum anacım, Lady Charlotte, Zekish, La Capitana
Bi mim'e de cevap verin, yazın kızım beaaa

3 yorum:

  1. :))))))))))))))))) gülmem bitince yazacagim :))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Yaaaaa, bu Lady Şarlot paçççozunu fi tarihinde mim'lemiştim ama anlaşılan pek oralı diil bayaaaaan beeea :))))

    YanıtlaSil
  3. ay ay bu lady charlotte gece gündüz it missali çalışmaktan blogları takip edemedi bebeğim bi süredir ama mimi judy abbot ulaştırdı yazacağım , sen merak etme.
    ay mim üstüme kalmasın aman aman....

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.