23 Şubat 2014 Pazar

İstiklal Caddesinde Bir Tatil Günü

Haftasonuna erken başlamak meğersem ne güzel şeymiş dostlar! Cumartesi sabahı Lady Charlotte ile erkenden uyanıp Murat Muhallebicisi'ne kahvaltıya gittik. Erken dediysem 10'da işte:) Simit, peynir, zeytinli sade kahvaltımızdan sonra da metroya binip Taksim'e çıktık.

Aaa, üzerime iyilik sağlık, İstiklal Caddesinde elimizi kolumuzu sallayarak yürüyebiliyorduk, pek bir sakin, ferah ferahtı caddemiz. Hemen Terkos pasajına daldık tabii, tezgahlar bomboş, dükkanlara hala mal yığılıyor idi. Alt kattaki en sevdiğimiz tişörtçüye baktık ilkin. Benim kısmetime bir Queen, bir de Elvis Presley tişörtü düştü. Elvis tişörtü, Lady Charlotte'ın tavsiyesi, onda da aynısından vardı ve çok güzeldi.

Elvis tişörtü 5 Lira

Queen tişörtü 10 Lira

Diğer dükkanları da gezdik, her yerde bolca yünlü geyikli tayt vardı:) Evde sıcacık giyeyim diye alsam mı bilemedim? Ama sanki çok kaşındırır be!

Dipteki diğer sevdiğimiz dükkanda ise, harika bir Star Wars sweatshirt'ü bulmuştum :

Darth Vader sweat, 15 Lira

Terkos'tan çıktıktan sonra meydana doğru yürüdük ve H&M'in yeni açtığı 5 katlı mağazasına girdik. Vay be! Artık İstiklal'de Mango, Zara, H&M ve Bershka, hepsi var idi!

H&M'in mağazasını açarken eski binayı olduğu gibi korumuşlar, yani o odadan bu odaya geçip epey bir dolanarak gezebiliyorsunuz. Bütün katları tek tek gezdik, her şeye baktık.

Artık ayaklarımıza karasular inmiş, karnımız da zil çalmaya başlamıştı. Midpoint'e giderek pencere kenarındaki en sevdiğimiz masaya oturduk. Caddeden sürekli gelip geçen, her tip, boy, renk ve cinsten insanı izleyerek yemek yedik. Yahu bu sokağı izlemek ne kadar zevkli idi. Tam muhabbet ederken birden susup caddeye bakıyoruz, ay insan gözünü alamıyor gelenden geçenden:)

Karnımızı doyurup kahvelerimizi içtikten sonra da son bir kaç mağazayı gezip evlere dağıldık artık.

İşte Istanbul'da en sevdiğim yer İstiklal Caddesi idi. Bütün gün sıkılmadan gezip, yiyip içebileceğimiz harikulade bir yer.

O halde hepinize mutlu Pazarlar dilerim:)

xo xo

1. Nasıl özledim, pasajlara dalmayı, buldum! diyerek şahane şeyleri üç kuruşa almayı :/
    Bak, İstanbul'a geldiğimde planımız bu olsun bence.
    Önce yorgunluktan geberinceye dek pasaj gezelim, sonra midye tava-dolmaları bira ile götürelim :)))
    Ayh! Ben İstanbul'umu çoooook özledim :/

1. ben de seni çok özledim, valla gözüm yollarda Sittikuşum.

2. İstiklal'den yukarı yürümeyeli asırlar olmuş; H&M mi açıldı ayol? Sayende haberim oldu Aslı, sağol var ol :)

3. H&M yavaş yavaş yayılıyor, en büyük mağazasını yakında Bağdat caddesine açacakmış.
    Ben de periyodik olarak İstiklal'e gitmezsem bir eksiklik hissediyorum :)

1. aynen. Ayrıca pasajları düzenli olarak takip edince çok iyi oluyor:))

4. Tşortlar harikaymış demek ki sabah erkenden başta Terkos olmak üzere pasajların kapısında bitmeli. Ne yazık ki biz de gecen hafta bir İstiklale çıkalım özlemişiz dedik, her zamanki kalabalık bizi bezdirdi. . Kitle de genç-öğrenci kesimden dah orta halli-orta yaşlı kesime evriliyor sanki.

Bir de Murat Muhallebicisi nerede, oraya gitmek istiyorum asıl.