17 Kasım 2019 Pazar

THE CROWN ÜÇÜNCÜ SEZON

İki sene süren bekleyişimiz bugün sona erdi ve sabah 11'de Netflix The Crown üçüncü sezonu tüm bölümleriyle yayınladı. Daha en baştan Netflix'e abone olma sebebimdi The Crown. Bugüne dek adeta gün saymıştım. Ve hayal kırıklığına uğramadım, çok güzeldi 3.sezon. Olivia Colman harikaydı. Dizi başlamadan çok önyargılı olsam da, mavi gözlü olmamasına saydırıp dursam da, ilk sahneden kalbimi çaldı. Kraliçem diye eteğini öpecek kıvama getirdi 10 bölümde. Tobias Menzies de Philip rolünde mükemmeldi. Genel olarak tüm kadro çok başarılıydı. Tek itirazım Camilla'ya :) Camilla'yı bu kadar güzel, seksi, tatlı bir kadının oynamasını anlamadım. Camilla güzel değildi. Charles onu başka bir sebepten sevmiş olmalıydı. Bilemedim.

Ayrıca instagram sayfamda izlenimlerimi yazdım

Prens Charles

Camilla

11 yorum:

  1. Netfilixte güzel dizi filmler var
    Türk dizi si de yayinlancakmis öyle duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk dizisi yayınlandı, yeni bir tane de 27 aralık'da geliyor, beren saat'in dizisi

      Sil
  2. İzledik, bitti, harikaydı , eee, 4.sezon ne zaman? :))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seneyeee :))) ne güzel seni burada yeniden görmek :)

      Sil
  3. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. izlenilen keyifli filimler arasındaydı. Ben genelde Aşk hikayesi tarzı filimleri arıyorum paylaşımlar için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Umarız blog yazmaya devam edersiniz.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba , sayfanızı yeni takibe aldım . Bende benim dünyama beklerim . Sevgiler . https://superguclubekaranne.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.