6 Aralık 2004 Pazartesi

şair olurum ben bu gidişle demiştim....

O kadar aşığım ki sana
gülen gözlerini bakışıma sakladım
Ellerini hüznüme , ismini kalbime...
içimdeki acıyı ya da sevinci
anlatabilir miyim sana?
En büyük hayalim beni sevmen mesela
Ve en büyük korkum beni sevmen,
Sonra geri kalan tek acım kendimi terketmem
O kadar aşığım ki sana
Uykularımı sana verdim , uyanışlarımı düşüne
Tüm sözlerim sözsüzlüğüne
Çığlıklarım sessizliğine,
Öyle karşılıksız ve katıksızım ki
Sana karışmak istiyorum
Tamamıyla.....

1 yorum:

  1. ateşli dudaklarını öpmeye doyamadım
    öpen o gül dudaklarını özledim
    ipek tenini özledim
    beyaz orkideler arasında seninle
    sevişmeyi özledim
    beyaz orkidem
    deli miyim sanki ben
    aşkından alev alev yanıyorum orkidem
    dokun öp bu tende
    alevim az gelir
    ah bebeğim geceler
    sevişmek az gelir
    koynunu açmazsan bana
    zorla girerim yatağına
    24 saat yetmez ki
    yüreğini ver bana...

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.