29 Mayıs 2005 Pazar

yollar yollar

cumartesi taksiyle Akmerkez'e çıkıp yeğenime hediye aldım, Allah bir sürü karı Zara Kids'i yağmalıyordu, hatunun teki oğlunun tüm arkadaşlarına hediye almıştı ve de onun paketlerinin bitmesini beklemek zorunda kaldım, işimi halledip oradan kaçınca oyuncakçıya uğradım, muhteşem bir şey çıkmış : Darth Vader kafası! Kafana takıyorsun ve de soluma sesi, orijinal filmlerden diyaloglar çıkartıyor, müthiş! Neyse koşaradım bu para tuzaklarından kaçıp bir otobüse bindim ve Beşiktaş'a indim, vapuru yakaladım ve Kadıköy'e geldim, Kadıköy'den otobüsle Çemenzar... Çemenzar'a geldiğimde bayılacak haldeydim yorgunluktan...
Akşam ise önce Kadıköy'e indim, oradan dolmuşla Üsküdar (1 YTL) Üsküdar'dan motorla Beşiktaş (1YTL) Beşiktaş'tan sahil yoluna girmemek için taksiyle yukarıdan Bebek (7 YTL). Sanırım doğru stratejiydi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.