14 Temmuz 2005 Perşembe

Addicted to star wars

Ne zamandır oturup Star Wars bağımlılığı üzerine bir yazı döşenmek istiyordum ama filmleri tekrar tekrar seyretmekten fırsat bulamadım, ay ay ay amanın, ben bir Star Wars bağımlısıyım dostlar. Her gece bu filmleri izliyor, tüm gün Star Wars düşünüyor, o alemde, o çok uzak galakside yaşamak istiyorum, memleketin tüm oyuncakçılarında R2 D2’yu aramaktayım. Eşşek kadar İspanyolca SW kitapları aldım. Ürge odasına her girdiğimde “may the force be with you” diyorum, her duruma filmden bir replik yetiştiriyorum , “I don’t know, I have a bad feeling about this”, “I find your lack of faith disturbing” . Obi Wan’a tapıyor, Yoda’ya bayılıyorum. Ama en önemlisi benim için en önemli mesele, Master Kenobi’nin öğütlediği gibi, “negatife odaklanma, sakin ol, gücü kullan”, ulan abim 15 senedir bana , pozitif ol, olumlu düşün diye öğüt verir, illa bu Obiş söyleyecekti. Han Solo hakkında tek kelime bile edemem zaten, kendisi misyonumuz, vizyonumuz, pavyonumuz. Pavyona giderim ben onunla oy oy oyyyy...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.