24 Temmuz 2009 Cuma

ayakkabı vuruğu

Bugün sizlerle ayaklarımızı vuran ayakkabı konusunu irdelemek istiyorum sevgili seyirciler. Ne bela birşeydir değil mi? Lady Charlotte ile yıllarca ayakkabı furuğundan muzdarip idik. Bu yıllar hep, "o siyah ayakkabıyı" aramakla geçti. Ultimate siyah ayakkabı... Onu bulmak için camekanında "others models are below" yazan tükkana bile girmeye cessaret ettik. Çünkü insanın ayağını vurmayan o ayakkabı arayışı, hepimizin içindeki mutluluk arayışıdır. Aydınlanma arayışıdır. Kutsal kase arayışı gibi birşey aaaahhh!


Seyyahate gittiğimizde yanımızda götürdüğümüz 5 çift ayakkabı/terliğin beşi de insanın ayağının ayrı bir yerini vurur mu? Vurur. Sonuçta minik ayaklarımızın her yanı su toplamış ve acıyorsa ne yapacağız? İşte bu durumda kesinlikle Lady Charlotte'un sevgili babasından öğrendiğimiz yöntemi kullanmalıyız. Ben her zaman bunu yapıyorum ve sonuç mükemmel oluyor.
Malzemeler : 1 adet iğne, 1 adet çakmak
İğnenin ucunu iyice kızdırıp su dolu kesecikleri patlatın ve içindeki suyu boşaltın. Sakın ha boş kalanderiyi yolayım demeyin, geberirisiniz acıdan, üstüne de basamazsınız. Suyu boşalttıktan sonra deriyi iyice bastırıp ete yapıştırın. Batikon falan sürüp bandajlayabilirsiniz ama bandaj nasılsa yerinde durmayacağı için gerek yok. İşte suyu boşalan deri hem size acı vermeyecek, hem de alttaki et tabakası iyileşecek. Korkma acımayacak!
İşte benim için önemli olan bu yöntemi paylaşmak istedim. Defalarca hayatımı kurtardım ben bu yöntemle.
Xoxo

2 yorum:

  1. işte o mükemmel arayış devam ediyordu , dün yine camper'a gittim ama bir bok yok idi. daha yeni sezon açılmamış. bakalım bu sezon yıllardır süren arayışım nerede gutulacaktı?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler cansın ilk kez yanıldım bu konularda kıpkırmızı iğneyi batırınca müthiş bi rahatlama hele o irin aktıkca :))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.