5 Şubat 2010 Cuma

bir derdim var artık tutamam içimde

İşte bu şarkıyı söylüyor idim dün akşam o yüzden yaznın başlığı bu olduğu. Belli bir konuda yazmayacaksam (yemek, gezmek, kıyafet..) başlık bulmak zor oluyor. Bir roman yazarken de en zor iş romanın adını bulmaktır. 5 tane romanım var oradan biliyorum:))) Allahım ne kadar isterdim, laptopumu alayım, Ara Kafe'ye gideyim, kahve içip ya da balkan köfte yerken romanımı yazayım. Tabii lisede ve üniversitede yazdığım şeyler var, okusanız altınıza işersiniz gülmekten:)))) O yüzden hepsini bir gün yakmak üzere gizledim. Bu yazdığım korkunç şeylerden bir Japon abim bir de La Capitanacığım çok çekmişlerdir. Kaptana nazım geçiyor ya , o yazdıklarımı okumak zorunda idi, okur okur krize girerdi yavrum:))) Abim de o zaman bilgisayar onun odasında bulunduğundan saatlerce şakır şakır typing sesi dinlemek drumunda kalırdı. Bir de bu pespaye romanlarımı yazarken Veys Fm dinliyordum ben ahahahaahh. Dinlediğim şarkıların kalitesi tabii ki de benim romanlardan katbekat yüksek idi. . Bir yandan alaturka dinleyip bir yandan tapi tapi yazar dururdum. Sonra okul bitip iş hayatı başlayınca ebemizinkini gördük ve bu yazarlık maceram da sona erdi. Ama hayatta en çok istediğim şeylerden biri kitap yazmaktır.


Bu aralar pek macera yaşayamadım. Çünkü her akşam işten çıkıp spora gidiyorum. (Pazartesi hariç yeğennn) Dolayısıyla öylere sofralara gömülüp üzerine Çook Şeker komasına girmiyorum. Tek yaşadığım macera bir anda bastıran kar tipisi yüzünden yolda kalmak oldu ki, bunu da yazıp tekrar sinirlerimi ayağa kaldırmaya gerek yok.

O zaman başka bir konudan konuşalım. Mesela CNBC-E Star Wars filmlerini numara sırasına göre yayınlıyor biliyorsunuz. Bence yanlış. Ömründe bu efsane ile karşılaşmamış birini düşünün, langırt Episode 1'i izliyor.. ne der? Bu ne eaamuuğaaa koyim demez mi? Yok Jar jar, yanında car car bi velet... Ayrıca bütün spolerları öğrenir, Ananınki Skywalker'ın Luke'un babası olduğunu bilerek EMPIRE STRIKES BACK izlenir mi? İzlersin paşa paşa orijinal üçlemeyi, o mitolojik haline, Han Solo'nun yeleğine , imparatorun esrarengizliğine hayran olur sonra da back storyi izlersin. İmparator palpatine'in şeytanı planı ne idi, Ananınki Skywalker younglingleri nasıl doğradı, İmparator Order 66 ile bütün jedileri ne zaman katlettirdi... Bunları görürsün. Zaten Revenge of the Sith olmasa idi, ilk üçleme ne olurdu düşünmek bile istemiyorum.


Yarın da bakalım, La Capitana'cığımın doğumgünü şölenine gidiyoruz. Yani güzel bir yemek postu yapmayı ümit ediyorum. Hatta eminim, çünkü dün konuştuğumuzda Kaptan yeni deneysel yemek çalışmalarına başlamış idi. O zaman yarın görüşmek üzere,

XOXO

2 yorum:

  1. Judycim yıllar önce demiştim ben sana süper bi köşe yazarı olursun diye...eminim istedikten sonra kitap olayını da başarırsın...parlak zekan ve engin kültürünle olur inşallah bir gün..

    YanıtlaSil
  2. biraz daha şişmanlarsam emine beder olucim yavrum :(( fotolarda da danalığım gayet meydanda oy valla yine bunalıma girdim.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.