1 Şubat 2010 Pazartesi

Pazar gecesi uzaylılar tarafından kaçırılmadığım için , bir Pazartesi sabahı daha işbaşı yapmak zorunda kalmış idim

Halbuki haftasonu ne güzeldi, 12'ye doğru uyandım Cumartesi günü, kahvaltıdan sonra gidip saçımı kestirdim, Bebek çok kalabalıktı, Rutkay Aziz yanımdan yürüyüp geçti ama o meh mööh konuşmasını duyamadım:(


Öğleden sonra da Nuri amcamla Türkan yengeme yemeğe gittik dostlar. Amcamın her gün mutlaka 5 çayı seremonisi vardır, bu sefer bizim şerefimize yengem incecik yağsız sağlıklı börekler yapmıştı, peynirli, kıymalı, pastırmalı... Hafifçeciklerdi, lüp lüp yurttuk


Çaydan sonra büyükler sohbete başladı, ben de dinlemeye çekildim, aman eski mahallelerinden , arkadaşlarından konuşmaya başladıkları zaman bizimkileri dinlemeye doyum olmaz. Amcam da çok neşelidir maşallah, hem de şakacı, bizi bayılttı gülmekten. Yeni kamerası ile filmimizi de çekti, sonra ben de çekim yaptım, halama çingene derken yakaladım amcamı püaahahahah


Akşam yemeğinde de Ayvalıktan gelme halalarımın yaptıkları doğal tarhanadan çorba, ızgara köfte ve külbastı, patlıcan salatası, yeşil salata , zeytinyağlı kereviz ve de barbunya var idi. Zeytinyağlıları yiyemedim, aa üstüme iyilik sağlık dostlar , artık yemek yerken ya da kahvaltı sofrasında yemeğin orta yerinde tıkanıyorum, yemiyorum, acaba spora gittiğim için mi, yoksa kendimi mi kandırıyorum? Herneyse külbastıların üzerine birşey yiyemedim yani.

Yemekten sonra hafif tatlılarımızı yanlarında taptaze çileklerle yedik, biraz daha sohbet edip evlere dağıldık dostlar.

Pazar günü de bol bol bilgisayarda oyun oynayıp kediye sarılıp yuvarlandım, yerlerde süründüm kuşumun güzel pozlarını yakalayabilmek için ama kedi işte, pıt diye kafasını çeviriyor, napalım bu kadar oldu:


Oyyyyy burnunu yerim senin kuşummmm

ehem neyse, sonra Pazar gecesi ne kadar dua ettim, han Solo gelip beni kaçırsın da işe gitmek zorunda kalmayayım yaleppim dedim ama gelmedi. Zaten korktum, ya beynimi çıkartıp incelemek isteyecek uzaylılar gelirse Han Solo niyetine? Oyyy

2 yorum:

Yaz ki muhabbet olsun.