ohh çok şükür bu hafta bitti

İşte kar kış kıyamet haftasını geride bırakmıştık sevgili seyirciler. Eğer cüce Şubat bi yamuk yapmaz ise, İstanbul'un kar olayı bitmiş sayılır. Nasıl ki Ağustos ayında 1 hafta hava 40 derece olur, kışın da 1 hafta karımız var. Ben hiç sevmem karlı havayı. Çünkü işe gitmek zorundayım ve hayatta en korktuğum şeylerden biri kayıp düşmektir. Ya elim kolum bacağım kırılırsa? Ya gözlük parçalanıp gözüme girerse ? Of çok korkunç. Bir de İstanbul sokaklarının kar altında gömüldüğü o kara vıcık çamurumsu pislikten nefret ederim. Oh işte neyse bitti gitti.

Kar yağışının ilk başladığı Cumartesi günü Arnavutköy 'de şöyle fotolar çekmiş idim , bari onları koyayım da postum şenlensin :



bu fotoyu da Pazartesi gecesi çekmiş idim, o sağdan geçen ışık hüzmesi neymiş acaba, çözemedim?



Ondan sonracığıma artık her akşam spora gidiyor idim. İşte yürüyüş bantı, bisiklet, bir de en sevdiğimiz SKY WALKER denen cihaz var, vallahi iflahımızı zikiyor , sonra bacak bilmemnesi, işte ağırlıklar falan filan... Gece de eve gelince küt diye uyuyorum, ne oyun oynayabiliyorum, ne kitap okuyabiliyorum, ne de MSN'i açabiliyorum... fakat kararlıyım , spora devam, acı yoksa ödül de yok, eski normal halime geri dönmeliyim acilen.

Ama size asıl spor salonunda yerlerde yuvarlanırken fotolarımı çekip koymalıydım püahahaha. Zıbıdı bi hoca var salonda, böyle sıska kemiksiz birşey, ilk gün bize esneme gerilme hareketleri gösteriyor idi, dengede duramadığım için Allaaah diye bağırıp uçan amca gibi yerlerde yuvarlandım ahahahah

İşte başka bir macera yaşamadım bu hafta. Ama haftaya La Capitanacığıma doğumgünü ziyafeti şölenine davetliyiz dostlar. Keçipeynirli böreğinden yaparsa yerim valla tutamazsınız beni:)))

Yorumlar

  1. Bu hafta sonu ve son birkaç günü sokak hayvanlarına çalışarak geçirdik. Mühürdar'dan Yoğurtçu parkına karşıma çıkan tüm kuçular, pisiler, kargalar, martılar, türünü bilmediğim başka kuşlar soğuktan ve açlıktan ne yapacağını şaşırmış, köpekler kedi maması, kargalar köpek maması yiyor. Hitchcock'un Kuşlar'ı gibiydi sahne, ıssız bir sahilde yapayalnız, avaz avaz dönüp duran onlarca karga ile... Hatta bir ara karganın tekinin yemeğine ortak olduğu kedinin kuyruğunu gagasıyla utanmadan çekiştirdiğini bir nat geo wild kameramanı edasıyla izledim. Hayvanların postları da yıllar önce gazetelerde gördüğüm sakalı bıyığı donan adamlar gibi buz tutmaya başlamıştı. Yıllar sonra kafalarını bilgisayardan kaldırıp sokağa çıkmanın farkına varmış veletler. Bir de rotasını şaşırmış konuk girmişti arka balkona camekanın macunu buharlaşmış zoraki açık camından içeri. "bir minik serçe" yere daha önce korkuluğa koyduğum kırıntılardan dökülmüş kırıntıların kırıntılarını yemeye çalışırken evin sarı panteri de kapalı kapılar ardından onu yakalama planları yapmakla meşguldü. Sahne bu kez Alcatraz Kuşçusu'nun setine dönüşürken "Sezen"e su ve mama bırakıp çıkmak ister diye pencerelerden birini açık bıraktık.

    Annemin eve geldiğinde üşümeyeyim diye değiştirdiği bir tonluk yeni yorganımın altında ceset gibi uyuduktan sonra geçen sabah gözlerimi bi an Grönland'da açtım sandım ve garaja inip Ren geyiklerimle yola koyulmak geldi içimden. Hayır ben biliyorum bunun sonunu: Yazın doğalgazda damping yapan her seçimde kömür saçar, karda kışta da doğalgaz faturasını ta dibine kadar dayar. Eskiden kar yağınca okullar tatil diye sevinirdik. Yani tamam artık bi daha tatil olamayacak anladık da, bari yazları su kıtlığı paranoyası yaşanan bir ortamda her kış doğalgaz faturasını alınca beyininden kaynar sular dökülecekse kar mar yağmasın artık.

    YanıtlaSil
  2. bu arada senin son ışık hüzmeli fotoda paranormal bi aktivite olmuş bence:)aman ha Yeti falandır o.

    YanıtlaSil
  3. Keçi peynirli börek fotosu lütfeeen :)

    YanıtlaSil
  4. :))))))) sırf sen yeme, sonra da sporu boşverme diye keçi peynirli börek değil su böreği yapacağım Judycan :)

    YanıtlaSil
  5. @Mehmetcim, ben kar yağdığında yürüdüğümde Kuruçeşme parkında amcanın biri kuşlara bir sürü ekmek dağıtıyordu, çok sevindim. Arada sırada böyle düşünceli , iyi kalpli insanlar hayvancıklara yardım ediyor, çok mutlu oluyorum. Zavallı sokak kedilerinin köpeklerinin popoları dondu ama.

    @Ruhdağı canım ben de çok isterdim kaptan hanım yapsın börekleri çekeyim fotolarını ama işte heyhat:) iş inada bindi:))

    @kaptanım, yaaa ne alakası var?? ben her akşam sporuma gidiyorum, Ezel dizisini bile izlemiyorum. Sen de bi kaç tane keçipeynirli börek yapsan nolur sanki? Fotoğrafını çekeceğim tek ondan istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Bu arada şimdi farkettim, Aslı, sana da (kötü ve naif bir adamın:))sahilde martıları beslediği sahne tanıdık geldi mi??

    YanıtlaSil
  7. benim adım neden Orry Main oldu be Mehmetim ben

    YanıtlaSil
  8. sen kimsiniz? :))) hanginiz hakiki kara mehmet ??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar