19 Ocak 2010 Salı

Altın küre

İşte bir altın kürre olsun, bir MTV movie awards olsun, bir Oscars gecesi olsun... bunları izlemeyi seviyorum dostlar.

Şu anda Altın Kürenin kırmızı halı geçişlerini izlemekteyiz sevgili seyirciler. İlk kez görüyorum , yağmur yağıyor, herkes dev gibi şemsiyeler taşıyor, arsız yüzsüz sunucular resmen aktörleri kolundan tutup çekiyor bi röportaj versin diye , nefes almadan "aman harikasın, cartsın, ne güzelsin" deyip, hemen dehliyorlar 2 dakikada.. yahu onlar Harrison Ford (muşmula formunda), Julia Roberts (yaşlanmış), Tom Hanks, (moruk)  hey gidi hey. O Tom Hanksin karısı ne giymiş öyle yaleppim dallı güllü, inanılır gibi değil


Kırmız halıdan geçtiler, şimdi tören başladı
İşte Ricky Gervais çok komikti püahahahah, buradaki yüzlere bakınca geçen yıl yapılan harika işleri görüyorum... plastik cerrahi...:)))

İlk ödülü sunmaya site kokonamız Nicole çıktı , bu arada

oy aman bizim losttaki jack çıktı, ne yazacağımı unuttum bir an hahahhaha , hah, bu arada salonda sevdiğimiz film ve dizi aktörlerini bir arada görüyoruz ya , çok hoşuma gidiyor.Ah Harrison baba nasıl yaşlandın sen beaa..

Şimdi Toni Colette bir ödül kazandı, kendisini tombul Muriel olarak hatırlıyoruz ama artık bayağı skinny olmuş, afferim. Yaaa ben orada olsam ne dedikodu yapardım oturduğum yerden herkese bir kulp takardım hahaha

Aaaa Rob de Niro da orada!! Heyy Sheldon çıktı The Big Bang Theory'den ödül vermeye... Veteranlardan John Lithgow kazandı ödülü...

Paul McCartney çıktı, animasyon çocuklar ve uyuşturucu kullanan yetişkinler içindir dedi, ödülü kazanan UP :)


Glenn Close dizi kategorisinde adaydı ama kazanamadı,

Tom Hanks film tanıtımı için çıktı, yahu şu Da Vinci ve Melekler'de de bu kadar canlı olabilseydin ya... Anam Meryl 2 filmle birden aday olmuş komedi dalında, kırmızı ruju ile harika görünüyor ve tabii o kazandı, "I wanna change my name T BONE" dedi hahahaha  harika Bayan T Bone Streep.

Aa Edge'i gördüm ama Bono da orada mı acaba, bilemedim.

Şimdiki kategoride veteranlar dolu idi, (Jeremy Irons, Kenneth Branagh vb vb)  ama skinny pantolonu ve ceketi ile Kevin  Bacon kazandı. Şimdi de Drew Barrymore bir ödül kazandı ve "7 yaşından beri bu salonda oturuyorum, siz benim ailemsiniz" dedi, eh doğru söze ne denir?


ooo bebeğim, Sophia Loren geldi, salon ayakta, gözlükleri de var benim gibi, ben olmalıydım orada ya! hahhahaha  (Yaşlı başlı kadın, Penelope Cruz'dan daha az aksan var konuşmasında aferim. Penelope de bu gece çok esmer ve çok güzel görünüyor)


Herhalde yabancı dilde en iyi film ödülünü kazanan filmle hiçbirimiz ilgilenmiyoruz dostlar?

Aaaa bizim Twilight Jacob çıktı film tanıtıyor, pek havalı, çirkin Rob'dan daha çok iş yapacak bu çocuk.

Hahahaha Gossip Girl oyuncuları çıkınca salondaki veteranlara kal geldi,bel bel bakakaldılar...  tanımadınız mı yavrum, bunları izliyoruz biz artık...

Oyy Christopher Plummer da aday olmuş bu gece, 80 yaşındasın evinde dinlensene amcam ya, Von Trapplik halin hiç kalmamış, çekil.



Heee, Rob de Niro ile Leo Di Caprio, Marty Scorsese'ye onur ödülü vereceklermiş. Şu Caprio da ne biçimsiz bir adam, patates suratlı,  bir türlü incelemiyor o surat .Robert de Niro'yu da Nuri amcama benzetirim hep .)))

Peki Al Pacino'yu niye göremiyoruz bu gecelerde acaba dostlar??? En sevdiğimiz, her zaman.

Oy oy, en patates suratlı George Lucas da orada idi, acaba neden? Ben herhalde törenin kesilmiş, kısaltılmış bir versiyonunu izliyorum? Demek ki arada birşey sundu o da, yoksa niye gelsin?

Robert Downey JR ödül kazandı nihayet vay , ben bunu hep Al Pacino'ya benzetirdim, ama yaşlandıkça benzerlik inanılmaz derece artıyor... Yoksa bunun babası, Al Pacino mu? Bu kadar benzerlik olur??

Heyy Balıkçı Kral Jeff  Bridges kazandı en iyi aktör ödülünü, salon ayakta alkışlıyor Jeff'i. Heey adam dublörüne teşekkür etti, işte bu bir İLKti!

Aman ya, en iyi film Avatar seçilmiş püüü

Saat de gecenin 1'i , yarın uykusuzluktan gebereceğim , hadi herkes yatağaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.