1 Ocak 2010 Cuma

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yılll

Güzel sürprizlerle dolu çok hoş bir yılbaşı geçirdim dostlar. Umarım siz de bu kadar hoş bir akşam geçirmişsinizdir :))))) :



Geçen gün babam bir demet kokina almış, annem de dalları küçüklüğümden kalma toplar ve minik noel baba ile süslemiş, odamda neşeli neşeli sallanıyorlar idi.





Sonracığıma bir sürü hediye geldi,

kendimden Bourjois Paris kutulu bir takım aldım, hiç pahalı değil, metal Paris temalı kutu işte, içinde ruj allık falan var, ama hepimiz biliyoruz ki burada önemli olan kutu idi






Sonracığıma beni "koçum benim" diye seven patronumdan Tazmanya Canavarlı fincan aldım.




Efendime söyleyeyim, Seval arkadaşımdan misss kokulu mangolu vücut yağı aldım, o kadar muhteşem kokuyor ki kremi yemek istiyorum allah sizi inandırsın, yalayasım geliyor:



Ve de Sinem arkadaşımdan pofidik bere ve eldivenler ile gül şeklinde pompomları olan bir atkı aldım:



Akşam ailecek çok güzel bir yemek yedik, kabak tatlısı da vardı ağzınıza layık. Bebek kuruyemişçisinden aldığım çerez ve de cipslerle de kendimize ziyafet çektik. Gecenin içkisi TURASAN şarabı idi, yıllar önce bunun bir şişesini tek başıma içmişliğim var, harika bir kapadokya şarabı.. Dün gece de bayılarak içtik (Öküzgözü-boğazkere) Sonra tabii cipslerle efes fıçı, vee geceyarısı şampanya patlatıp dansöz seyrettik, o kadar şamata yaptık ki kedicik kırmızı donunu bırakıp arkasına bakmadan bahçeye kaçtı koşa koşa hahahahaha



İşte böyle... bu sene güzel olacak, özellikle canım Lady Charlotte'un verdiği harika haberden sonra bu yılın harika geçeceğine inancım tam. Bütün olumlu enerjimi sizlerin üzerine yağdırıyorum işte dostlar, ciyuvvvvvvvvvv ciyuuuuuvvvvv , pozitife odaklanın, konsantre olun, gücü kullanın, harika bir yıl geçireceğiz:)))

xoxo

5 yorum:

  1. evet o kadar hoş geçirdim. 5.rakıdan sonra koordinatları şaşırıp pufun olması gereken yerdeki zigonun üstüne oturup onunla infilak ettim.dursun bu kötü gidiş:spora başlıyorum

    YanıtlaSil
  2. ahahaaahaha geçmiş olsun Mehmet demek ki bu sene bomba gibi bol patlamalı geçecek:))

    YanıtlaSil
  3. Korhanın ahı mı tuttu ne?

    YanıtlaSil
  4. aaa bilmem. kimonolu filmde başrolü alalıberi pek alıngan oldu:)))

    YanıtlaSil
  5. büyük oyuncular böyledir, peşlerinden sürekledikleri kitlelerin sevgisi onları hayatta tutar, gıdalarıdır sevenlerinin alkışları. onlar olmayınca bir sanatçı sevgilisiz aşık, hatta kimonosuz geyşa gibidir :(

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.