14 Ocak 2010 Perşembe

spora niyet kebaba kısmet

Dün akşam arkadaşlarımla Sports International'ın Şişli şubesine gittik dostlar, fiyat almak için. 4 kişiydik, içeride arkadaşımız da vardı, buna rağmen bize çekilen fiyat 2.400 TL idi... Tabii "bu kadar para veremeyiz" dedik, adam da bizim ne kadar verebileceğimizi sordu, 1.500 TL dedik. "O imkansız" dedi, o zaman biz gidelim diye kalktık, aaa "o zaman spor yapmayacak mısınız yani?" diye ukalalık yapmasın mı? ben de kızdım, "yapmayacağız, şimdi gidip kebap yiyeceğiz" dedim , adam anında sustu. Biz de gidip Gelik'te kuyu kebabı yedik dostlar:

8 yorum:

  1. Hep önünden geçiyorum o geliğin. Dehşet görünüyo bu kebap.Kör kuyulara düşesin aç hissettim bi an :D

    YanıtlaSil
  2. yanında da mantarlı gelik pilavı yedim oohh
    ama kebap yağlıydı biraz, gelecek sefere kaşşarlı köfte ile gelik döneri yiyeceğim:)) ne kadar planlı bir insanım görüyorsun işte:)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzellikler kaçmaz beybi..buldun mu ye gitsin..:)
    yaza daha çok var...:)

    YanıtlaSil
  4. yok işte yok :((((( Vakko beni bekle ben geliyorummmmmm. Judycan tut kendini, minileri düşün, bikinileri düşün. Gelme bol göbekli baksır :) kullanıcılarının oyununa :)))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  5. Göbeğim kafanda patlasın emi nerde bana vaad ettiğin kaşarlı pilav haa nerdeeeeee :)))

    YanıtlaSil
  6. aha!!! duydunuz, okudunuz di mi? Bu savaş ilanı resmen. Kim ne zaman vaad etti? Hem kim bilir belki yarın belki yarından da yakın bir zamanda pişirmeyeceğimi kim söyledi?

    Hem kim 13 yıllık bir aikidocunun elinden önce dayak (aperatif niyetine) sonra da helva yenmeyeceğini iddia edebilir ki :))))))
    Mönü burda Kohancığım:) istediğin zaman buyur gel, hazır :)

    YanıtlaSil
  7. Korhancan, valla aikido kısmı tamamen doğrudur, şaka değil, ilk denemelerini de bizim üzerimizde yapmıştı Kaptancığım sağolsunnn

    YanıtlaSil
  8. Gelenek örf adet anane kalmadı ki.Pilav isteyeni dövüyolar nereye gidiyo bu memleket!!!

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.