9 Ocak 2010 Cumartesi

Taksim'de Cuma gecesi ve yılın ilk ziyafeti

Dün akşam Seval , Sinem, ben Taksim'e gittik iş çıkışı dostlar. Beyoğlu kalabalık, tıklım tıklım, ışıklarla bezeli idi. O hayat dolu , capcanlı hali hiç rahatsız etmedi beni aksine, ben de yaşamın enerjisini hissettim dostlar. (force mu bu yoksa??:)))

Geçen yıl maaşlarımızı doğru düzgün alamadığımız için çoğunlukla kendimizi eve kapanmıştık, fazla gezememiştik, dün gece hayret içinde kaldık, o kadar hafta sonunu, kutsal Cuma gecesi gezmelerini biz nasıl kaçırmıştık? Bütün barlar, restoranlar kapı önüne masaları doldurmuş, heryerden müzik sesi geliyor, gençler bira içip eğleniyorken, biz nasıl bir umutsuzluk içinde kendimizi işteki sorunlarda boğmuştuk?



Böylece Bibuçuk'a girdik ve şans eseri yer bulup acılı kanatlara gömüldük dostlar. Halbuki 1 (bir) haftadır rejim yapıyor idik, rejim derken normalden az yemeye çalışıyoruz, yoksa öyle her sabah kibritkutusu yediğin rejimlerden değil. Kantlardan önce patates kızartması ve kombo tabakla kendimize ziyafet çektik.



5 baharatlı kanat:

Yemeğin üzerine garson kardeşin ısrarlarıyla RAKI SHOTları fondip yaptık böyle limonlu limonlu gadanallah... içerken güzeldi de sonra o anason tadı beni fena etti:))

Yemekten sonra şöyle Tünele doğru yürürken Sino dedi ki, "Jadore kafeye gidip çikolata föndü yiyelim mi?" Tabii Seval'in dediği gibi bize öyle "yiyelim mi?? aç mısınız " gibi sorular sormak zaten gereksiz!! jadore cafe hani mandabatmaz kahvehanesi var ya, orada dipte bir chocolatier; Olivya geçidinin ağzında.

Oh la la sıcak çikolata:



Tükkanın içi de rengarenk , harika bir yerdi Jadore. Masanın üzerinde kristal kesme su bardakları, nane yaprakları ve limonla tatlandırılmış bir sürahi su vardı. Biz 3 kişilik dev bir föndü aldık, çilek, muz ve elma ile gelen çikolata kazanında kendimizden geçtik dostlar.



Sonra hesabı öderken dükkandaki süslü püslü eski moda aksesuarlarla fotoğraf çektik, herşey o kadar güzeldi ki dostlar .



Bu sene çok gezelim , hiç gitmediğimiz yerlere gidelim heeyyyyyy

4 yorum:

  1. sen bi yerin gurmesi olmalısın ve bu tarz bi program yapmalısın :)))

    YanıtlaSil
  2. ben o tiplere çok küfür ediyorum tv'de görürsem, hani gezip tozup ökküz gibi yiyorlar ya beleşe, amanın poh yee, biz yiyemedik sen de yemee filan diye kızıyorum:))))

    YanıtlaSil
  3. İçin gidiyo yani Hem gezip yiyip içeceksin hem de bedavaya :)))

    YanıtlaSil
  4. sorma sinir oluyorum şekerim :))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.