22 Ocak 2010 Cuma

God save the QUEEN

Geç geldim eve, böyle köpekler kendi etrafında dönüp pat diye otururlar ya , öyle çöktüm odamdaki en sevdiğim köşeme (kedinin yanı:)) Mutlaka Queen 'in Wembley konserini izlemeliyim dedim.Yani izlemezse ölecek o derece, bu hissi anlayabilir misin sen kedicik? hani yazın ben dondurma yerken böööyle yemezsem ölürüm bakışıyla burnunu kaseye dayıyorsun ya? Ondan bile daha güçlü bir FREDDIE ve QUEEN özlemi. Freddie, Brian, Roger, Deaky özlemi. Bu adamların beraberliğini seviyorum. Beraber müzik yazıp beste yapmaları; 4 kişi beraber o muazzam soundu yaratmaları, konserlerde konuşmadan bakışarak anlaşmaları, hepsinin kusursuz , zamanlamalarının mükemel olması ve bu beraberlikten doğan QUEEN. Oh valla başka birşey dinlemeye gerek yok Mesela Queen II diye bir albüm var, her dinlediğimde hala şaşırıyorum ve hayranlık duyuyorum. Sonra birden Freddie İİİBBRAAHİİMMM MUUSTAPPHAA diye semalara haykırıyor, güm ardından Jelousy geliyor, rap isteyene Another One Bites the Dust; ağlamak isteyene Who Wants to Live Forever, gaz isteyene DEATH ON TWO LEGS.... herkese göre birşey var, is this a kind of magic Freddie? Ahhhh neden bizi bıraktın, neden terkettin bizi???

Yoksa sen Stone Cold Crazy'i birMetallica şarkısı mı sanıyorsun kedicik??




oyyhh işte konseri izledim dostlar. Bu konserin 1 tek kötü yönü var: ben bunu her izleyişimde 2 defa izlerim. Valla özellikle değil, öyle oluyor, bırakıp ayrılmak istemiyorum ve bu gece de konser bitti ,başa döndüm tekrar:

oh mamma mia, mamma mia let me gooo

ooooooff Freddie ter saçarak koşuyor, onbinlerce adam ve kadın onunla beraber söylüyor, nolurdu yaleppim biz de 1 kerecik, 1 kerecik olsun onu görebilseydik??

NOTHING REALLY MATTERS... NOTHING REALLY MATTERS TO ME...
anyway the wind blows:)

iyi geceler:)

5 yorum:

  1. ahhaahahah kediciği taciz etmezsem gayet sabit saatlerce uyuyor. ama uyurken kediler süper sevimli görünür ya, ben de hiç dayanamıyorum, bunun suratını mıncırıyorum, kulaklarını çekiyorum, tombul butlarını sıkıyorum, göbeğini avuçluyorum :))) çok vahşi oldu böyle yazınca ama o kadar vahşi değilimmm heee. işte çok fazla taciz edince, bi de poposu çok ısınınca kalkıp masanın altına kaçıyor yavrucak:))))

    YanıtlaSil
  2. ahhh freddie ahhhh bende en az bin kere izledim wembley konserini nasıl bir ses nasıl bir sahne şovu!!! göremediğimize yanalım hatta kaderimize ağlayalım love of my life freddie...

    YanıtlaSil
  3. neyseki video kayıtları var da, efsaneyi canlı izleyemesek de biraz olsun o ortama şahit olabiliyoruz Pınarcım. İnşallah Rio konserlerini de DVD formatında yayınlar Brian'dan bekliyorum bu kıyağı:))

    YanıtlaSil
  4. bugün Nat Geo'da Inside adında bir belgesel izledim. Rio'da Rolling Stones konserinin perde arkası. konsere 5 saat kala yapılan bütün hazırlıklar- kostüm odası,makjaj odası,röportajlar,sahne hazırlığı vs...- hüzünleniyorum ya gerçekten üzülüyorum adamları 1.5 milyon insan izlemiş (evet çok iyiler) ama diyorum keşke freddie olsaydı keşke Queen ile birlikte onun konserinin perde arkasını 2000li yıllarda izleyebilseydim kiiiii ben kesin ne yapar ne eder Rio'da onları canlı izlerdim :) ama gerçekten üzülüyorum haksızlıkkk!!!

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.