12 Mart 2010 Cuma

Eyyvahh eyvahhh

Dün akşam sporu ektik ve biraz gülüp eğlenelim diye EYYVAH EYVAH filmine gittik sevgili seyirciler.

Biraz mı? Bütün film boyunca anıra anıra güldük , inanamazsınız, nasıl komik nasıl eğlenceli... Hele bir emlakçı sahnesi var püaahahahahah 2 dakika boyunca katıldım kaldım sinemada, gözlerimden akan yaşlardan ekranı göremedim böyle bir komedi yok yani.

Helal olsun Ata Demirer , helal olsun Demet Akbağ diyorum, mutlaka gidin, ben de tekrar gideceğim Allahım nasıl bir filmmiş bu ohh çok eğlendim beaa

Filmin müziğini de Fahir Atakoğlu yapmış, valla hepimizin kalkıp oynayası, göbek atıp gerdan atası geldi.



ayrıca seenden ötürü!

Eyyvah Eyvah

Yazan : Ata Demirer
Yöneten : Hakan Algül
Oynayanlar :
Demet Akbağ
Ata Demirer
Bican Günalan
Özge Borak
Ali Savaşçı
Salih Kalyon
Tanju Tuncel
http://www.eyyvaheyvah.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.