11 Ağustos 2010 Çarşamba

Kurtuluş'un kedileri - 2 : Eczacının kedisi BOBO

Kurtuluş Aslı Eczanesinin kedisi Bobo. Genellikle akşamları kapı önündeki paspasa çıkıp bıyıklarını havalandırıyor. Ben kendisini hep akşam iş çıkışı metroya yürüken görürdüm. Sonra geçen biri arkamdan nazar etti ya, başım tuttu hani... gittim eczaneye, ilaç içtim. Bobo ile o zaman tanıştım. Aaaa, arka tarafta sevimli bir kutu, Bobo kutuda keyif yapıyor, benim ilacımı yetiştiren eczacı bey Bobo'ya mama hazırlıyor :)))

Bu kedilerin kutu sevgileri inanılmaz. Ortada bi kutu varsa kedi illa içine oturacak onun. Markafoniden ıvır zıvır almıştım, kutuyu odama koydum. Kesin eminim benim kedi girecek içine. Annem de yok hayatta girmez, sığmaz dedi. Bekledim bekledim, 1 gün, 2 gün... 3. gün Kediş poposunu yerleştirdi Markafoni kutusuna:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.