8 Kasım 2010 Pazartesi

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları'nın gösterime girmesine 8 gün kaldı!

Dün gece çok enteresan bir rüya gördüm, üzerim de açık kalmamış ama ne zamandır gördüğüm en hareketli, macera dolu rüya idi. Tabii anlatıp içinizi baymaya niyetim yok, sadece özet geç lan derseniz, rüyanın başında Prenses Diana'nin dahil olduğu bir kaçma kovalama sahnesi, ortasında benim ve şimdi kim olduklarını hatırlayamadığım bir takım kalantor adamlarla yemek sahnesi - yuvarlak masa, mükellef sofra - vee sonunda Ezel'e bağlandık. Eyşan, Ali, Cengiz ve diğerleri, hepsi Ezel'i kurtarmak için POLYJUICE POTION - ÇOK ÖZLÜ İKSİR içerek Ezel'in kılığına girdiler dostlar AHAHHAHAHA:)))))))

Demek ki aslında aklımda hep Harry Potter var idi. Son kitabı nihayet biraz ciddiye alarak ikiye böldüler. Zümrüdüanka Yoldaşlığı ve Melez Prens rezaletlerinden sonra hayran tepkisinden korktular herhalde. Bence o kitaplar da filme aktarılırken ikiye bölünmeli idi,hakları yendi.

Ölüm Yadigarları 1. bölüm 17 Kasım'da gösterime girecek. Bütün dünyada 19 Kasım'da gösterime girdiği halde Türkiye gösterim tarihi neden 17 Kasım görünüyor anlamadım. Neyse artık bayram tatilinde beş kere izleriz filmi.

O değil de, birinci filmi izledikten sonra, ikinci ve tüm Harry Potter serisinin en sonuncu filmini beklemek ne kadar zor gelecek dostlar.

Expecto patronum!!

2 yorum:

  1. o kadar heyecanla bekliyorum ki şu filmin gelmesini -oysa hp filmlerini hiç, hiç ama hiç sevmem genelde, serinin kitaplarına duyduğum özlem beni böyle yaptı herhalde.

    YanıtlaSil
  2. off ben de çok merak ediyorum, ikiye böldüler ya, daha kitaba uygun, daha eli yüzü düzgün bir şey yapmışlardır diye ümit etmekteyim. önceki filmlerin eksikliği , olmamışlığı beni deli ediyor. madem öyle zümrüdüanka yoldaşlığını niye bölmediler iki filme ah ah.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.