Yaşasın Zımba Teorisi !


Zımba modasını evvelden beridir , pek çok sevdiğimden asla yeteri kadar zımbalı ürüne sahip olamayacağımı düşünüyorum. Herşeyin zımbalısı gözüme daha çekici , daha havalı , daha cool yani hep pozitif yönde daha iyiymiş gibi geliyor :)




Bütün mağazalar zımbalarla dolu ve ben zımbaları o kadar çok seviyorum ki ,  etrafa bakarken şaşkın aşıklar gibi  başım dönüyor.

Tüm zımba koleksiyonları içinde en çok giymeyi  istediğim şey ; Valentino rockstud koleksiyonundaki şu nadide  ayakkabılar  , gözüme kestirdim ama alıp almayacağımı henüz bilmiyorum. Biliyorum çok rahatsız görünüyorlar ama mükemmel değiller mi ?

Tüm koleksiyonu görmek isterseniz , şu linki takip edebilirsiniz ;
http://www.valentino.com/#/en/collections/accessories/lines/noir/1


Bir diğer ürün ise Chloe' nin 2008 yılında yaptığı ve popülerligini kaybetmeyen, Sussannah studded low boots , bu sene tekrar üretiliyor ve 31 ekim itibarı ile luisaviaroma.com da € 757.02 fiyatla satışa sunulacak.



Sahip oldukları vintage görüntü ve zımbalarda altın kullanımı çok hoşuma gidiyor , özellikle bu botun kırmızısını çok beğeniyorum. Ancak , o kadar para ödemek istemediğimden kendime Stradivarius 'tan bu botları aldım , daha az altın kullanıldığı için günlük hayatımda daha rahat kullanabileceğimi düşünüyorum.



En favori zımbalı görüntü ise kesinlikle zımbalı biker ceketler. Zımbalar öyle göz alıcı ki , insan Kate'in gözlerinin şaşı olduğunu bile farketmiyor :)

 
Ceketler hakkında , uzun bir internet araştırmasından sonra , yeni bir ürün satın almaktansa , geçen sene yaptığım ve yakası iyi oturmadığı için kullanamadığım aşağıdaki biker ceketimi zımbalamaya karar verdim:


 
Kısa süreli bir DIY çalışması sonucunda ceketim şu hale geldi  :
 

Aslında daha çok zımbalamak istiyordum ama zımbalar çok ağırlık yaptığı için bu noktada kalmaya karar verdim.Yeni halini kesinlikle çok sevdim , çok havalı ve kullanışlı oldu , oturmayan yaka da zımbaların ağırlığıyla düzeldi,  yaşasın zımba teorisi :)
 
 
Bu ceketi yapmamdaki asıl amaç , polyvore de kendim için oluşturduğum  aşağıdaki outfiti tamamlamaktı :
 
Valentino ayakkabılar yerine yıllar önce en sevdiğimiz ayakkabıcı Gutan'dan alıpta  hiç giymediğim zımbalı ayakkabılarımı giyineceğim şimdilik :)

Siz hangi zımbalı ürünlere sahip olmak istersiniz , neleri gözünüze kestirdiniz ?

Hepinize bol zımbalı bir hafta dilerim :)

Çok çok öptüm ...
 

 
 
 

Yorumlar

  1. mükkemmmeller! Zimbalara ben de bayiliyorum. En kolay bulunani canta herhalde. Yukaridaki kolajdaki elbise cok iyiymis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz güzel bir çanta bulup alamadım , önerilerin varsa sevinirim :)
      Kolajdaki elbise yapıştırma zımbalarla yapılmış ,düz siyah bir elbisen varsa ütüyle yapışan zımbalardan alıp yapabilirsin :)

      Sil
  2. oohhh bayıldım, ellerine sağlık Charlotte'cuğum. Şu blog da sayende bir DIYYY projesi gördü nihayet:))

    benim zımbalı bir tek kırmızı gudik Zara mokasenlerim var:) gudik mudik, pek rahatlar. onun dışında gözüme kestirdiğim zımbalı birşey yok sanki. ama bir zımbalı çanta isterdim çok.

    o değil de ben Zara'daki klasik trençkota gutuldum çok fena:)) napçaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de yıllardır sanırım ilk kez DIY yaptım :)

      zımbalı çanta ben de istiyorum , bulamazsam da kendim yaparım :)))

      Gutulduysan alıjaksın , artık kaçış yok xoxo.

      Sil
  3. ya bu aralar mağazalar zımbadan geçilmiyor ve bu moda geçicek diye korkuyorum çünkü zımbalara ben de bayılıyoruum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre daha sürer diye düşünüyorum.
      Modası geçse bile uygun şekilde kombinleyerek kullanmaya devam edebiliriz , onları seviyorsak neden vazgeçelim :)

      Sil
  4. Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
    www.pelinizi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar