26 Eylül 2012 Çarşamba

Yaşasın Zımba Teorisi !


Zımba modasını evvelden beridir , pek çok sevdiğimden asla yeteri kadar zımbalı ürüne sahip olamayacağımı düşünüyorum. Herşeyin zımbalısı gözüme daha çekici , daha havalı , daha cool yani hep pozitif yönde daha iyiymiş gibi geliyor :)




Bütün mağazalar zımbalarla dolu ve ben zımbaları o kadar çok seviyorum ki ,  etrafa bakarken şaşkın aşıklar gibi  başım dönüyor.

Tüm zımba koleksiyonları içinde en çok giymeyi  istediğim şey ; Valentino rockstud koleksiyonundaki şu nadide  ayakkabılar  , gözüme kestirdim ama alıp almayacağımı henüz bilmiyorum. Biliyorum çok rahatsız görünüyorlar ama mükemmel değiller mi ?

Tüm koleksiyonu görmek isterseniz , şu linki takip edebilirsiniz ;
http://www.valentino.com/#/en/collections/accessories/lines/noir/1


Bir diğer ürün ise Chloe' nin 2008 yılında yaptığı ve popülerligini kaybetmeyen, Sussannah studded low boots , bu sene tekrar üretiliyor ve 31 ekim itibarı ile luisaviaroma.com da € 757.02 fiyatla satışa sunulacak.



Sahip oldukları vintage görüntü ve zımbalarda altın kullanımı çok hoşuma gidiyor , özellikle bu botun kırmızısını çok beğeniyorum. Ancak , o kadar para ödemek istemediğimden kendime Stradivarius 'tan bu botları aldım , daha az altın kullanıldığı için günlük hayatımda daha rahat kullanabileceğimi düşünüyorum.



En favori zımbalı görüntü ise kesinlikle zımbalı biker ceketler. Zımbalar öyle göz alıcı ki , insan Kate'in gözlerinin şaşı olduğunu bile farketmiyor :)

 
Ceketler hakkında , uzun bir internet araştırmasından sonra , yeni bir ürün satın almaktansa , geçen sene yaptığım ve yakası iyi oturmadığı için kullanamadığım aşağıdaki biker ceketimi zımbalamaya karar verdim:


 
Kısa süreli bir DIY çalışması sonucunda ceketim şu hale geldi  :
 

Aslında daha çok zımbalamak istiyordum ama zımbalar çok ağırlık yaptığı için bu noktada kalmaya karar verdim.Yeni halini kesinlikle çok sevdim , çok havalı ve kullanışlı oldu , oturmayan yaka da zımbaların ağırlığıyla düzeldi,  yaşasın zımba teorisi :)
 
 
Bu ceketi yapmamdaki asıl amaç , polyvore de kendim için oluşturduğum  aşağıdaki outfiti tamamlamaktı :
 
Valentino ayakkabılar yerine yıllar önce en sevdiğimiz ayakkabıcı Gutan'dan alıpta  hiç giymediğim zımbalı ayakkabılarımı giyineceğim şimdilik :)

Siz hangi zımbalı ürünlere sahip olmak istersiniz , neleri gözünüze kestirdiniz ?

Hepinize bol zımbalı bir hafta dilerim :)

Çok çok öptüm ...
 

 
 
 

6 yorum:

  1. mükkemmmeller! Zimbalara ben de bayiliyorum. En kolay bulunani canta herhalde. Yukaridaki kolajdaki elbise cok iyiymis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz güzel bir çanta bulup alamadım , önerilerin varsa sevinirim :)
      Kolajdaki elbise yapıştırma zımbalarla yapılmış ,düz siyah bir elbisen varsa ütüyle yapışan zımbalardan alıp yapabilirsin :)

      Sil
  2. oohhh bayıldım, ellerine sağlık Charlotte'cuğum. Şu blog da sayende bir DIYYY projesi gördü nihayet:))

    benim zımbalı bir tek kırmızı gudik Zara mokasenlerim var:) gudik mudik, pek rahatlar. onun dışında gözüme kestirdiğim zımbalı birşey yok sanki. ama bir zımbalı çanta isterdim çok.

    o değil de ben Zara'daki klasik trençkota gutuldum çok fena:)) napçaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de yıllardır sanırım ilk kez DIY yaptım :)

      zımbalı çanta ben de istiyorum , bulamazsam da kendim yaparım :)))

      Gutulduysan alıjaksın , artık kaçış yok xoxo.

      Sil
  3. ya bu aralar mağazalar zımbadan geçilmiyor ve bu moda geçicek diye korkuyorum çünkü zımbalara ben de bayılıyoruum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre daha sürer diye düşünüyorum.
      Modası geçse bile uygun şekilde kombinleyerek kullanmaya devam edebiliriz , onları seviyorsak neden vazgeçelim :)

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.