10 Nisan 2014 Perşembe

Kızçeler'in Bebek Partisi

Geçtiğimiz Cumartesi, kızçeler için bir dönüm noktası idi sevgili izleyiciler. Grubumuzda ilk kez bir bebek partisi düzenledik. En küçük kızçemiz Seval, minik bebesini kollarına almadan evvel görkemli bir kutlama yaptık.


Bebek partimizi Deniz'in evinde düzenledik. Deniz hazırlıklara bir gece önceden başlamıştı. İlk iş hepimize mesaj atıp terliklerimiz yanımızda getirmek gerektiğini söyledi. Ayyy, tam Vasfiye teyzeye döndük böylece, bir elimizde terlik torbası, öbür elimizde örgü torbamız olaydı, tamamdı:))


Parti sabahı  Arzu ile Lady Charlotte koşa koşa gidip evi süslediler bir güzel. Biz de Seval'i ve sevdiği arkadaşlarını alıp geldiğimizde, rüya gibi bir manzara ile karşılaştık :)



Valla artık çocuğun ismi Atlas kalacak, yapacak bir şey yok:)







Özellikle sofra şahaneydi, bir kere herkes birşey pişirip getirmişti. Denizler de her şeyi süslemişlerdi, ama her şeyi:)



Lady Charlotte'ın muhteşem kısırı


Bunlar da benim kurabiyelerim. Ellerimle gittim aldım Pelit'ten :)))


Her şey mavi ve beyazdı, su şişeleri, Coca Cola şişeleri bilem süslenmişti:







Kapkekler, efendime söyleyeyim su böreği bile süslemelerden nasibini almış idi:)





Sofraya son rötuşu güzel anne yaptı :)

Seval anne:)



veee, işte muhteşem baby shower şöleni masamız!!!



Sofraya oturmadan önce bu harika manzara ile bir Kızçeler fotosu çektik. İnanılır gibi değil, yıllar nasıl da akıp geçti ve belki bir daha ki fotoğrafımızda yanımızda minik bir bebe olacak:)

Miss Judy, LAdy Charlotte, Minik Sinem, Seval, Arzu, Denizo

Fotoğrafları da çektikten sonra, tüm davetliler masanın etrafına çöreklendik. Ayy, ondan sonra abartmıyorum akşama kadar yemişizdir. Kaç demlik çay içtik sayamadım. Öyle yedik ki, artık tatlıdan içimiz bayılınca, Arzu'nun mercimek salatasından iki kaşık tıkalıyor, sonra çay içip kek yiyorduk. Minik şekerlerden tadıp yine içimizi bayıltıyor, üzerine kıymalı börekle midemizi rahatlatıyorduk. Yani nasıl anlatayım, bi tatlı bi tuzlu, bi tatlı bi tuzlu derken akşamı etmişiz. Özellikle Beypazarı usülü salçalı zeytinyağlı dolmalar benim favorimdi, her tatlı yediğimde üstüne bir tane dolma attım ilaç niyetine oh! Tabii muhabbeti hiç saymıyorum, hanım kadına epey gülüp eğlenmiştik:)

Arada biraz hareket edip nefes almak adına, havuz başına inip havalandık. Ben de hemen fotoğraf çektirdim, bakınız ev terliklerim ne güzel değil mi:)




Bu arada fırsattan istifade, Deniz'in minnak kedisi Minnoş'u da epey sevdim, mıncıkladım. İncecik sesiyle mivvleyerek protesto etti ama nafile. Öpücüklere boğdum Minnoş'u:)






Veee akşam olduğunda Seval anne pastayı keserek ilk lokmayı yedi, böylece bebek partimizin sonuna gelmiş olduk. Tabii pastayı yedikten sonra içimiz ezildi tatlıdan, minik kıymalı böreklerden yuttuk, üzerine biraz daha bebek çikolatası yiyebildik böylece:)))




Misafirler gidip bizbize kaldığımızda Deniz bir şişe Fransız şarabı açtı . Unutulmayacak bir güne müthiş bir final yaptık böylece:)



xo xo

6 yorum:

  1. Son resimde en sağdaki metin şentürk değil mi ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kamera tavanda sanmışım bir an Kori:)))

      Sil
  2. Judycim canparem LAdy Charlotte'un çiçek buketi ile çekilmiş sanatsal fotoğraflarını unutmuşsun =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hangi çiçekli ne fotosu, yok öyle bişey :))))

      Sil
  3. :))) kek iç bayınca kısır, ekşi kısır yemekten tatlı isteği geri gelince kek döngüsü diye bi şey var kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ya yemin ediyorum, aynen öyleydik. bi tatlı, bi tuzlu :))) hop 2 kilo :)

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.