21 Eylül 2014 Pazar

8.Beyoğlu Sahaf Festivali

3 senedir Sahaf Şenliğine gitmiyordum dostlar. Ayrıca bir buçuk aydır bloga da yazmıyordum ya, Cuma akşamı Paris'ten dönerken hava alanında yanıma gelip, blogu çok sevdiğini, hep okuduğunu söyleyen dünyalar tatlısı genç kıza çok teşekkür ederim. Yıllardır maceralarımı yazdığım bu günlüğü bırakamayacağımı bir kere daha anladım:)


Dediğim gibi 3 senedir sahaf şenliğine gitmiyordum. Böylece Euphoric ve Unicorn arkadaşlarım Pazar günü sahaf fuarına gidelim mi deyince tabii kabul ettim. Unicorn'un işi çıkınca da Euphoric ile Şişhane metrosunda buluştuk. Metro çıkışı Tomalar, polisler, panzerlerle doluydu. Caddede yürüyüş vardı ve de adım atacak yer yoktu bize. Gezi'den beri gaz yememişim, bağışıklığım gitmiştir diyerek arka sokaktan Tepebaşı'na iniverdik :) Kahve almak için Odakule'ye bir hamle edecek olduk, bir tümen polis üzerimize doğru koşunca kaçıp kitapların arasına sığındık.


Sahaflar bildiğiniz gibi, eski kitap kokuyordu buram buram. Kitaplar 5 lira, 10 lira, daha yeniceler 12 lira idi. Bazıları 10 liraya 3 kitap veriyordu, en iyisi onlardı. Kitapların yanı sıra, bol bol eski Resimli Tarih ve Hayat mecmualarını gördüm. Babamlar çok bahseder bu dergilerden, deli gibi okurlarmış eskiden.


Pekiii bunca, binlerce kitap arasından ne aldım derseniz, ucuza Martin Mystere çizgi romanları buldum da onları aldım derim dostlar:) Roman almadım, tuttum kendimi. Daha yeni İlknokta.com'dan güzel bir İthaki seçkisi almıştım, onlar varken başka kitap alasım gelmedi, hayret!


İşte size Sahaf Fuarından bir dolu görüntüler, bol bol kitap, eski kağıt kokusu :)

xo xo














































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.