10 Nisan 2016 Pazar

Kızçelerle Haftasonu : Arnavutköy ANY


Cumartesi günü kızçelerle Arnavutköy'deki ANY isimli kafede buluştuk dostlar. Burası son zamanlarda pek popüler oldu, bana da çok yakın. Beğendim mekanı. Benim hatırladığım kadarıyla burası bizim eski kurukahveci idi. Çok hayal meyal, babamla bu antika dükkana geldiğimizi anımsıyorum.







Lady Charlotte ile biz erken buluştuk, erken dediysem 12'de yani. Ben de bu yazın ilk mojitosunu içtim kızçeleri beklerken, pek güzeldi. Tabii diğer insancıklar kahvaltılarını yerken ben mojito içince kendimi biraz Ketrin Çenslır gibi hissetmedim değil :)




Kızçeler gelince ben keçi peynirli burger söyledim, güzelce pişmişti ve pastane ekmeği kullanılmıştı, hoşuma gitti. Lady Charlotte kahvaltı tabağından memnun kaldı, Deniz açık büfeden seçimleri ile brunch yaptı. Arzu da menemen yedi :)))







Yemekten sonra Bebek'e yürüdük. Biliyorsunuz şu an yıl boyu beklediğim erguvan zamanı. Boğaz tepelerinde kalan son erguvanlar o harikulade mosmor çiçeklerine bürünmüşlerdi. Çok seviyorum bu ağaçları ya. Yıl boyu kapkara, çirkin çirkin duruyorlar, Nisan geldi mi dünya güzeline dönüşüyor canım erguvanlar.


































Erguvanları da gördüm ya, artık benim için bahar gelmiş demektir :)

xo xo


4 yorum:

  1. Arka plan cok tatli olmus Judyyy. Cok tatli bir kafeye benziyor daha kesfedilmemis galiba yakinda tiklim tikis olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah tıklım tıkıştı, normal kahvaltısı da var, üst katta da açık büfe brunch varmış 3'e kadar. Öğlen aaa bomboş oldu, sonra biz çıkarken yine doldu :)

      Sil
  2. totoro sayfana çok yakışmış..♥

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.