19 Kasım 2004 Cuma

ayva

nasıl bir meyvadır bu ayva? şöyle sulusu olur , kurusu olur, kurusu insanı tıkar alimallah tık diye kalırsın bi takılırsa gırtlağına... bi de özelliği kaşıkla yenmesidir ki ben anlamıyorum bunu , evde ne zaman ayva olsa, bizimkiler bir kaşık çıkartırlar, kaşıkla oya oya parçalar çıkartıp yerler, niye ki??? ben bi bıçak alır dilim dilim yerim, fakat bi gün amcama bi dilim ayva verdiğinde "kızım kızım ayva böyle fileto gibi yenmez, kaşıkla yenir" diye hayat bilgisi vermişti, yahu ne yapayım?? bir de bu ayvayı ayılar sever miydi? aklımda böyle bi şey kalmış ama , ayının yediği armuttu galiba, ayva ne ki...ya ben gece onda eve gelmiştim, baktım mutfakta bir adet ayva, fakat bir haftadır görüyorum ayvayı, karşılaşıyoruz yani neyse en sonunda aldım ayvayı, davrandım bıçağa, fekat fekat , bir ayvayı yemişim Allahım , koçanını da kemirdim, işte şuracıkta duruyor çekirdeklerle kemirik koçan, ayı mıyım ben yarebbim, kurbağayım! zaten o kalıntılar yüzünden, onlara baka baka, bu vicdan azabıyla oturup bu yazıyı yazdım , sen düşün! ve fakat bir ayva yenir mi YAAAAAHUUUU , peklik yapar ühühühüüü

1 yorum:

  1. Valla bende bilmiyorum dogrusu merak etmedim degil.

    Arastirma konusunda Ahmet kartal kardesimizede basarilar diliyorum.

    Neyse kalin saglicakla
    A.Sen

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.