18 Aralık 2005 Pazar

en sevdiğim ajda şarkılarından pasajlar

hür doğdum hür yaşarım
kime ne , kime ne?
kölemiyim sana ben ,
zararım kendime ,
kime ne, kime ne?
sen bak kendi derdine
sana ne , sana ne?
seveceğim , gezeceğim
görürsün sana neler edeceğim
bir yerine bin cezaylaaa
hakkından geleceğimmmm senin
yağmur öncesi gibi
yaşla doldu gözlerim
kalbimden en son geçen yolcuuuu
yoooolcu sensin!
kimini sevgi , kimini nefret , kimini hasret alır yaa
kimi aylarca , kimi yıllarca
kimi bir yaaşamcaaa
kaalır ya...
ömrümün son durağında
seni buldum yanımda
aşkımın son baharında
seni buldum yanımda
bin keder yüklüyüm , gülmedi yüzüm
bir gece kalsın yanında , dinlensin gönlüm
varrrsın yansın dünya
ömürler çok kısa
bitmesin buu tatlı dünya
uzaksan kavgaya , sen bak yaşamaya
bırak varsın yansın dünya
kalsın adımız aşk ağacında
söylensin şarkımız da yılllar soonra
alışmak sevmekten daha zor geliyor
alışmak bir yara bağrımda kanıyor
sen yoksun kollarım , boşluğu sarıyor
alıştım birtanem alıştım sanaaaa
daha çok var ama bununla idare edin dostlar
yoksa,
affetmem asla sizi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.