20 Ocak 2007 Cumartesi

O kadar çok yürümüştüm ki

Cumartesi günü kendimi sokaklara attım dostlar. Önce Taksim'e gidip Tünel'e kadar yürüdüm, fotoğraf çektirdim, Gutan'a gutuldum. (Yani Gutan'dan ayakkabı aldım demek oluyor) Lady Charlotte'u aradım öğlen oldu diye amma saat farkını hesaba katmamışım, kendisi uyumakta idi. Yine de bana pozitif enerji vermeyi ihmal etmedi canım arkadaşım. Meydana geri dönüp Kadıköy otobüsüne bindiğimde zaten yorulmuştum. Neyse Kadıköy'e geldim ne göreyim? Metro çalışmasından ötürü tramvay çalışmıyor! Haydi Bahariye'yi tırmandım, elimdeki Gutulmuş Gutan paketini abime bıraktım, Mango'ya geçtim çünkü sitemizden attığımız arkadaş beni orada bekliyordu. Mango indirimdeydi ve karılar tarafından kanlı bir talan başlamıştı sayın seyirciler, hemen kaçtık oradan, kaçakçı dvd'ciye gittik. Ucuza ucuza Star Wars Clone Wars çizgi filmi, Simone, Dog Day Afternoon, Karayip Korsanları'nın ikincisinin kopi dividilerini aldım. Sonra Moda'ya indik, yemek yedik, yürüyüş yaptık, sürünerek Kadıköy'e geri döndük, dolmuşa binip Daksim'e geldik, Tünel'e kadar inip sabah çektirdiğim fotoları aldık, Starbuck's'ta kahve içtik. Bu arada İstiklal'de 3.Starbuck's kahvecisi açılmış, Elle ile İnci ayakkabıcısının orada, minik, güzel birşey. Neyse işte kahvelerden de sonra bir daha meydana gelip otobüse bindim, eve geldim ama otobüste uyumuşum, macera yaşayamadım. Eve geldikten sonra da ne yaptım anımsamıyorum, resmen götüm ayrılmış yorgunluktan dostlar.

Haldun Taner ile fotoğraf çektirmiştim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.