Oscar dedikodusu

Öncelikle bana bu onuru verdiği için Akademi'ye teşekkür ederim, anneme, babama, ajansıma, dahi yönetmenime, fedakar yardımcı oyuncularıma, harika senaristime, tüm crew'a, ve beni bugünlere getiren Real Fiesta ekibine teşekkür ederim, hahahahayytt, işte teşekkür konuşması da hazır dostlar.

Bu yılın Oscar töreni geçen yıldan daha hoş, sunucu Ellen sevimli ve komik amma Billy Crystal ile boy ölçüşemiyor sayın seyirciler, Billy'nin aday filmleri tanıtmak için yaptığı gösteriler müthiş olurdu. Neyse, Oscar'da en akılda kalıcı imaj kesinlikle kıpkırmızı tuvaaletiynan Nikol Kıdmın. Büyüleyici! İlk ödülü de o sundu, bööyle süzülerekten sahneye çıktı, bir kürdan kadar zayıflamıştı. Kendisi Real Fiesta'nın stil ikonudur da.

Sonra bizi ilgilendirmeyen teknik, artistik, cart curt ödüller dğıtılmaya başlandı. Kovboy filmlerinin müziklerini yapan Ennio Morricone'ye onur ödülü veriliyor. Tiksindiğim Selin Diyon o yamık ağzını bura bura şarkı söyledi bir de, içim kıyıldı! Ödülü de Moruk kovboy Klint İstvud takdim edecek, kendisi iğrenç derecede yaşlanmış, bu adam lütfen bir daha Oscar'a katılmasın kardeşim, üç kat olmuş gıdısını görmek zorunda mıyız?? ! Töreni George Cloney sunsun, hayvan yakışıklı kendisi!
Cenıfır Löpet gerzzek bir elbise giymiş, 200 kilo görünüyor, Givenit Paltrov düpedüz çirkin olmuş, geri! Bir de Robert Downey Jr vakası var, yıllar önce Chaplin filminde Şarlo oluveren sonra da yıllarca esrar kokain alkolizm alemleriyle kafası güzel dolaşan güzide kişilik! Yaşlandıkça Al Pacino'ya benziyor! Bakınız :


Törendeki en güzel kısımlar, sinemayla, film tarihi ile ilgili kolajlar. Şöyle bir muhteşem Al Pacino kolajı yapsalar diye düşünürken işte bir kolaj daha, bu sefer kendilerini babalıyorlar , Amerika'yı. Kızılderilileri katlettiklerinden bahsetmek yok tabii, ya da Irak'ta yaptıkları katliamdan bir kare yok. Kolajın ilk karesi The Godfather Part 2, Vito Corleone'nin Amerika'ya gelişi, işte Marlon, işte işte AL PACINO Scarface'de ortaliği kan gölüne çeviriyor falan ama bunlar yine kendilerini coşturuyorlar, hiç sevmiyorum bu Amerika'yı.

Şimdi bu sene ölen sinemacıların anı filmini izliyoruz. AY ! Olamaz! Robert Altman ne zaman öldü? Farketmemişim, çelenk yollardık! Pret a Porter isimli Paris hazırgiyim haftasını anlatan filmini çok severim de.

And the Oscar goes to Helen Mirren! Muhteşem London aksanı ve harikulade İngiliz esprisine bayıldım. Kraliçe yıllardır gururunu, cesaretini ve de saç biçimini koruyor dedi hahahayt! yedinci kere oscar alamayan Kate Winslet yine ağlıyor, zalak! Titanic ile kazanamadığı zaman çok kızmış, öfkelenmiş, bıdı bıdı yapmıştı. Şimdi Akademi buna her sene gösterip vermiyor hahahaahahah.

And the Oscar goes to Forest Whitaker. 80 yıl sonra nihayet zenciler de kazanıyor artık ve çok geberiyorlar, ne ezmişler yıllarca bu adamları, daha 30 , 40 yıl önce bunlarlan yan yana oturmaz, gündüz feneri der üniversiteye sokmazlardı. Amanın herkes ağlıyor Forest'ın konuşmasına.

OOOOOOOOOOOOO GEORGE LUCAS, STEVEN SPIELBERG, FRANCIS FORD COPPOLA babalarrrrr, en sevdiğim filmleri yapan herifler, Star Wars, Indiana Jones, The Godfather. En iyi yönetmen Oscar'ını verecekler!


İşte Martin Scorsese NİHAYET Oscar kazanıyor sayın seyirciler, yüz kere falan aday gösterilmişti, salon alkışlarla yıkılıyor !!! Al Pacino'nun nihayet Kadın Kokusu ilen Oscar almasından beri kimse bu kadar alkışlanmamıştı. Zavallıcık, bembeyaz saçlı, kapkara kallın kaşlı bir ihtiyarcık olunca ancak kazanabilmişti. Zarfı tekrar kontrol edin dedi ahahahayt.

Aman yarebbim, Jack Nicholson kellesini kazıtmış ve yanında Diane Keaton varrr, en iyi film adaylarını sunuyorlar, Diane çok sevimli ve çok güzel görünüyor. Halbuki 60'ını geçmiştir? İşte Departed en iyi film seçilmişti. Zavallı Martin Scorsese sevinçten ağlayacak herhalde. Diane Keaton, Jack Nicholson'a sarkıyor. Jack hasta mı? Niye saçını kazıtmış. Çok meraklandım. Patates suratlı Leo Di Caprio. Pardon adam 40 yaşında hala 20 gibi görünyor, ne iş? alla alla!!!

hade canım hade, bir Oscar daha sona erdi. Saat 1.20, yarın hazırlamam gereken bir yığın rapor var, bu kafaylan Oscar'ı değil babayı alırım artıkın oyyyy.

Yorumlar

  1. Jack niye kafasını kazıtmış biliyo musun? Yeni filminde kanser hastası bir adamı oynayacakmış, o yüzden.

    YanıtlaSil
  2. oyyy o zaman seneye kesin o Oscar alır, bu oscarcılar pek sever hasta rolleri :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar