aa!

doğru bir yön var mı hayatta
belki taa uzakta
cevapları almak için
beklemek için için ,
aa ne saçma!
sen sen ol , yalanlara kanma
harekete geç, korkma
geç kalmak diye bir şey
yok hayatta ,unutma!

zekish , bu şiirimi sana adıyorum:))

Yorumlar

  1. Caponum platoginim beni affet,seni bambaska seviyorum ama..ama,rica edicem her türk doğan şair ressam tiyatro oyuncusu ve teknik direktör olmasın.Her yazdığımız kitlelere gitmez kaldı ki hicbirmiz çok okunan bir blogu
    bu sekilde kullanma hakkına sahip olmamalıyız.Ablacım sen şiir falan yazma ve rica edicem şiiri katletme ben onu atilla ilhanla tarancıyla falan hatırlıyorum..tamam dolusun tamam enerji fazlan var ama neden şiir? o geçmişe dair tatlı bir anı neden katlediyosun? Kafiye var gibi ama yok!! noktalamalar berbat; anlam yerlerde sürünüyo velhasıl burada yazma hakkima sonsuza kadar veda etme ugruna;ablam şiir yazma,karnima agrilar sokma..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar