Miss Judy Abbott Tepetaklak

Dostlar, bizim şirkette inşaat başladı, biz henüz içinde iken yıkıma gelenler inanılır gibi değil ama tekme tokat duvarlara giriştiler, ömrümde böyle şey görmedim ayol . Adamların ayakları bizim duvarlardan geçti.

Neyse haftasonu geçip biz işe gittik ki ne görelim, deprem olmuş şirkette, heryer heryerde, bilgisayarlar bembeyaz toza bulanmış, telefon yok, faks yok, internet yok, yerlerde toz toprak taş yıkıntı süprüntüler . Biz de işte bu yıkıntılar ortasında sahra masalarında uğraşıyoruz.
Sonra ne olduysa Taner Bey aradıktan sonra oldu, birşey halletmemi rica etti, ben de toz toprak arasından aşağı kata doğru koştururken jjjjjjjtttttttt merdivenlerden uçuverdim, çıtork diye bir sesle aynen şu yeni Magnum reklamındakı karı gibin bileğimi burktum, yerlere yayılarak kafamı da tuvalet kapısına geçirdim dostlar. Ah ah bari bu olmayaydı şerefimle düşmüş olurdum ama işte kader püahahaha. Fekat sonra magnum reklamındaki gibi sarı saçlarını üfüre üfüre bir sovyır yardımıma koştu mu? beni limuzinin arkasına yatırıp yarama buz bastı mı? nerdeeeee
Anca ben toparlanıp merdivenlere bir oturdum, sonra da aağğyy ğğğoooyyy inleyerekten dövünmeye başladım ahahahah Tabii şimdi komik geliyor da o anda ne canım yandı, bi de kafam hela kapısına geçmiş, iyi ki içeri girmemiş yoksa zehirlenerek ölürdüm valla .
neyse dövünüp inleyerek Showroom'a indim, oracıkta oturup ayağımı da sehpaya kaldırıp başladım hünkürr hünkürr zırlamaya. Ağladım ağladım tabii nereye kadar, yüzümü yıkayıp bi güzel sümkürüp kös kös bizim sahra ofisine geri çıktım . Aaa Haydar Bey bu sefer "bilmemneleri kontrol ettin mi?" diye sormaz mı, anlattım böyle böyle oldu diye inleyerek. "Merdivenlerden uçtum, bileğim burkuldu" deyince "Aaa gerçekten mi" diye sormaz mı? Tabii sinirlerim boşaldı benim. "Yaa çok heyecanlandım saçmalıyorum" dedi Haydar Bey bu sefer hay Allahım . Haydi o yoklukta buz bulduk, ayağımı buz torbasıyla sarıp tabureye dayadım da oturdum, sonra erkenden evlere dağıldık zaten.

Fekat o magnum reklamı yalanmış, işte bunu öğrenmiş olduk.

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun,acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. canımmmmmmmm çok geçmişler olsun...

    gözyaşları mı? ha onlar ... eeee. üzüntüden o üzüntüden:))))))

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Judy. Umarım daha iyisindir..

    YanıtlaSil
  4. canım pokemon seni zor tutmus walla , yoksa kafa göz darmadağınmış , öle söyledi. sabah kahvaltıya geldi , çok selamları var kendisinin. büyük geçmiş olsun , lazımsın :) pikacccccüüüüü.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar