17 Eylül 2008 Çarşamba

Hay Allah

Yahu 6 aydır Real Fiesta üzerinden gelen mailleri okuyamıyordum, outlook'da sorun vardı, ben de ilgilenmedim. Bugün şirketin önünden geçen elektrik kablosu yandığı için 3 saat erken çıkınca (oh oh oh), eve gelip hallediverdim probblemi. 900 adet mail gelmiş 6 ayda admin@realfiesta.com adresine. Tabii bir alay spam, nereden bulmuşlar beni anlamadım. Mesela Gazete Yenigün hergün bıkıp usanmadan mail atmış.Danışmanlık firmaları, web tasarımı şirketleri, dış cephe bilmemneleri (???) , tekne turları, reklam dolmuş mailbox.

Sonracığıma bloglara gelen bütün yorumlar ayrıca mail olarak da geliyor. Bizim çizgi film ve de TV programları sayfalarına japonlar mı, çinliler mi birileri dadanmış. Takır takır spam yorumlar yollamışlar. Tek tek sildim hepsini, temizledim bloglarımı.

Bir de sorular vardı maalesef artık çok geç kaldığım cevaplamak için. Halbuki maile cevap vermemekten hiç hoşlanmam. Çok ayıp oldu, canım da sıkıldı.

Ay aman, siz siz olun, geymaile yollayın bana mesajlarınızı dostlar.

2 yorum:

  1. ben bugün bi mail attım gmailinize :) çocukluğumuzdaki çizgi filmler sayfası için ;)))

    Bir de benim en sevdiğim çizgi film Robotek'ten Robotech'e döndürmeniz mümkün mü ;)))

    çook teşekkürler..

    sayfalar süper..arşiv niteliği taşıyor adeta ve bu sebeple bence paha biçilmez bir hazine :D

    ellerinize sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  2. düzelttik efendim Robotech'i

    düzgün olsun arşivimiz:))

    selamlar.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.