11 Eylül 2008 Perşembe

sevgili günlük

bizim şirketin önünden artık metrobüs geçiyor. boş yer bulur da kendini içine tıkıştırabilirsen cıırrt zancirlikuyu'dasın. zancirlikuyu'dan da cart diye etiler'e geldin mi, eve, seni bekleyen hasta kedine çabucacık kavuşursun. hasta bu kız hasta. yeni fitaminli mamasını sevdi ama keyifsiz biraz. gözleri süzgün bakıyor.

geçen cumartesi hava şahane idi, nişşantaşı'nda muhteşem bir çekim yaptık dostlar. detayları veremem amma, kamera arkası birkaç foto gösterebilirim.

işte 3 silahşörler, Judy, Zekish, Lady Charlotte

bu poz ise çarlinin melekleri konseptini yakalamış ama kasıtlı değildi, şimdi farkettim

bunun dışında bir paket minik daim çikolatam vardı ya, artık yok. minik minik çıtır çıtır yerken , bitiverdiler. spor salonu üyeliğim de bitti. artık bayramdan sonra başlarım.
bu arada bu cumartesi la capitana kardeşimize iftara davetliyiz. kuzenler gecesinden sonra kuzenler iftarı. ramazanı kilo almadan atlabilecek miyiz allahım? şu bayram bir gelse.
bayramda kısmetse paris'e gidiyorum sayın seyirciler, şatolar vadisi loire'i görmeye. real fiesta seyyahları için yollara düşme zamanı geldi. nihayet.

bunun dışında son zamanlarda bloguma pek yazmadığımı farkettim. bu durum beni üzdü. çünkü yıllardır günlük tutarım, dolu dolu sayfalarıyla bir alay ajanda hayatımın yıl yıl özetini saklamakta. blog yazmak ise daha eğlenceli gelgelelim daha kolay savsaklanan birşey. deftere yazmanın ne de olsa bir ağırlığı var, çalıkuşu feride tadında "bugün öyle ettim, şöyle gittim, kamuran bana fondan verdi ben kamuran'a verdim, öyleyken böyle oldu" gibilerden el yazısı ile günlük yazmak başka, aklına estikçe tapi tapi internetten günlüğünü tüm dünyaya yayınlamak bambaşka. böyle fotoğraf, link falan da ekleyebilmek hoş.

mesela işte şuraya şahane bir fotoğrafımı ekliyorum .

hahhahahaa . bu da nereden çıktı demeyin. benim 1978 versiyonum. mesela 1960lardan hatırla sevgili tadında bir fotoğrafım için bakınız :



e o zaman linkini de vereyim tam olsun : http://www.yearbookyourself.com/
bu siteye girip bir adet vessikalık fotonuzu yüklüyorsunuz, sonra o size her yıl değişen saç modelleriyle adeta bir yıllık üretiyor. o kadar komik şeyler çıktı ki. mesela bu da seksenli yıllar versiyonum püahahaha :

işte havadisler böyle dostlar :)

3 yorum:

  1. ah günlük , o birinci resimde çalışmaktan tipim fena kaymış ama herşeye rağmen çok eglendik değil mi?

    eski dostların biraraya gelişinden daha güzel ne var ki?

    işte juddy abbot bayramda fransa şatolarını gezerken , londraya taşınmama vesile olan zekish buraya gelecek. bir hafta takılıp yollarımızı ayıracağız. ben ispanyaya çalışmaya giderken , kendisi tatiline en sevdiğimiz yonanistanda devam edecek.

    kader işte :))


    bu arada , year bok yourself te en cok 1964 senesini sevdim . gözlükler müthiş. kendisini facebook sacmalığında profil resmi yaptım hemen :))

    YanıtlaSil
  2. bence de çok eğlendik, hem de çok çalıştık. harika bir gündü, asla unutulmayacak kadar önemli bir gün idi.

    oh işte bütün real fiesta seyyahları yollara dökülmüştük, ne kadar güzel değil mi? çok hoşuma gittiiii

    YanıtlaSil
  3. bize yakıştığı gibi :))
    hem çalışır hem eğleniriz.

    bu arada hakikaten şu çarlinin melekleri pozu çok komik olmuş. bakıp bakıp gülümsüyorum :))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.