24 Şubat 2009 Salı

And the Oscar goes tooo

Yahu yıllardır izlemediğimiz kadar eğlenceli ve yaratıcı olmuş bu seneki Oscarcıklar. Hatta kalktım bilgisayarı açtım ki yazayım 9 parmakla, o kadar hoşuma gitti.

Sahne değişmiş, orkestra çukurdan çıkmış yukarıya gelmiş, ödüllerin sunumunda da değişiklikler yapmışlar, mesela en iyi yardımcı oyuncu adaylarını açıklamak için sahneye yıllar boyu bu ödülü kazanmış 5 oyuncu çıkıyor ve her biri bir adaya methiye düzüyor. Sonracığıma Steve Martin ve Tina Fey'in orijinal senaryo adaylarını sunmaları, Penelope Cruz'un vintage Balenciaga'sı, yılın aşk, macera, animasyon vb vb filmlerini özetleyen kısa videolar..

Ama hiçbiri gecenin hostu Hugh Jackman kadar şahane değildi, peh peh peeeh , bu herif neymiş de haberimiz yokmuş

Gece başladığında o yayık yayık Avustralya aksanını ilk duyduğumda amanın neler oluyor, şaşırmış bunlar dedim ama herif şarkı söylemeye başladığında ağzım beeeyle papuç gibin açık kaldı, aaaa sen nesin bebeğimmm dedim

Yani bu ses hakkikaten bu adamdan çıkıyorsa, o şarkıları gerçekten söylüyorsa helal olsun kendisine! Özellikle gecenin şu ana kadar en muhteşem gösterisi, Hugh Jackman, Beyonce ve Mamma Mia! dansçılarının gelmiş geçmiş tüm meşhur müzikallerden bir kolaj sundukları büyüleyici dans gösterisi idi. Ve de bu gösteriyi meğer kim hazırlamış ve sunmuş bize? Baz Luhrman! Harikulade. Filmlerinin hastasıyım bu çılgın yaratıcı delinin.


Hugh bebeğim gel bana şarkı söyle, hatta hamama gidip o kurnadan bu kurnaya laf atalım olmaz mııı? :)))

2 yorum:

  1. Bu adam kar maskesi takmalı sevişirken çünkü yüzü kötü vücudu güpgüzel beeea :) Heee ya da kese kağıdı... :))) Yaaaaa, hep erkekler mi pislik yapıcak aşşağılaycak bizleri... Adam olun lan erkekler :)))

    YanıtlaSil
  2. hakikaten "vücüdü" çok taş,
    o vakit oyumu kesekağıdından yana kullanıyorum!

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.